Агрохолдинг "Авангард" ("AVANGARDCO IPL"), найбільший виробник яєць і сухих яєчних продуктів в Україні та Європі, за півріччя збільшив виробництво яєць на 44%, а експорт - на 164%.

Про це повідомляє прес-служба компанії.

"Авангард" ( "AVANGARDCO IPL") опублікував фінансові результати своєї діяльності за перші шість місяців 2019 року. Згідно з показниками за півріччя, консолідована виручка склала 84,8 млн доларів. Зростання в порівнянні з аналогічним періодом минулого року склало 25%. Експортна виручка "Авангарду" виросла на 57% і склала 44,8 млн доларів.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Виробництво яєць агрохолдингом продовжує залишатися рекордним в Україні і рости - до 1 777 млн штук, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року більше на 44%. Реалізація яєць склала 1 585 млн штук, що на 92% більше, ніж в минулому році.

picture

Тим часом ситуація на світових ринках залишається несприятливою для виробників. Про зниження прибутку і зростання збитків повідомляють багато компаній, що займаються виробництвом яєць і продуктів з них.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Як повідомила Наталія Василюк, генеральний директор AVANGARDCO IPL, світовий та український ринок перенасичені пропозиціями, що спричинило обвал ціни на яйця нижче собівартості.

"Середня ціна на яйця досягла свого мінімуму з 2017 року, що негативно відбилося на виручці компанії. Зниження цін на зернові та олійні культури, а також пальне і мастильні матеріали дозволило знизити витрати на одиницю продукції, але не змогло компенсувати падіння цін на ринку. Незважаючи на складну ситуацію на ринку, компанія продовжила нарощувати експортні продажі. У звітному періоді ми збільшили валютну виручку на 57% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року до 44,8 млн доларів завдяки значному зростанню експорту яєць до 785 млн штук. Дохід від експортних продажів досяг цільових 53% в консолідованому виторзі компанії", - заявила Наталія Василюк.

Компанія очікує, що ринкові умови в другому півріччі 2019 року, в цілому, будуть залишатися складними, хоча і прогнозує сезонне зростання цін на яйця. У другому півріччі 2019 року, компанія зосередиться на трьох ключових напрямках розвитку: зростання продажів, довгострокових відносинах з іноземними партнерами та збереженні високої якості продукції.

"Авангард" (AVANGARDCO IPL) - найбільший експортер яєць і сухих яєчних продуктів України і реалізує продукцію в більш ніж 40 країн світу - в країни ЄС, на Близький Схід, держави Африки, Азії та СНД. Станом на кінець 2018 року AVANGARDCO IPL займає 30% промислового ринку яєць і 66% ринку cухих яєчних продуктів України. В Україні продукція "Авангарду" відома під торговою маркою "Квочка".