Український бренд FIZI, відомий своїми протеїновими та шоколадними батончиками, об'єднав зусилля з Благодійним Фондом "Батальйон Волонтер" для ініціативи на підтримку ЗСУ.

picture

Компанія, очолювана Олександром Паньковецьким, передала партію снеків, які невдовзі опиняться на передовій.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Тепер українські захисники та захисниці 3-ї окремої танкової бригади та підрозділу ССО матимуть додаткові поживні снеки.

picture

"Радію, коли передаємо щось військовим. Ми передаємо батончики для волонтерів з БФ "Батальйон Волонтер". Тому продукція точно піде хлопцям та дівчатам на фронт та, як мінімум, додасть емоцій, смаку, енергії. Волонтерством ми займаємося вже давно, від самого початку нашої роботи разом з нашими клієнтами", - розповів власник та засновник бренду Олександр Паньковецький.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

У компанії розповіли, що енергетичні батончики FIZI не містять цукру та збагачені до 14 гр білка, а це дає змогу швидко втамувати голод та отримати енергію. Завдяки пакуванню флоу-пак, ці снеки зберігають свіжість до 9 місяців. У весняно-літній період на фронт відправляються батончики без шоколаду, що робить їх зручними для споживання у спеку. Продукт є веганським, тому буде чудовим вибором для веганів та вегетаріанців, які часто стикаються з проблемами харчування на фронті.

picture

"Ми відкрили добрі стосунки з паном Олександром. Це, безпосередньо, можливість для наших військових мати протеїновий батончик та в потрібний ситуації підкріпитися, набратися енергії, щоб стримувати цього негідника-ворога. Ми зі свого боку робимо все можливе. Дякуємо Олександру за таку ініціативу", - розповів Ігор Бондарчук, волонтер, представник БФ "Батальон Волонтер".

picture

FIZI не вперше виступає з ініціативами на підтримку ЗСУ. Команда компанії випускає благодійні батончики, організовує соціальні акції, співпрацює з волонтерськими організаціями. На сайті компанії споживач може долучитися до ініціативи, яку бренд проводить на постійній основі: оплатіть один або декілька батончиків Charity bar, а бренд потроїть цю кількість та відправить їх на передову. За час існування благодійної акції для ЗСУ було передано понад 20 000 батончиків.