Соціальна мережа Х (раніше — Twitter) заблокувала рекламний обліковий запис Європейської комісії (ЄК). Це сталося лише через кілька днів після того, як Єврокомісія наклала на платформу штраф у розмірі €120 млн за порушення вимог прозорості ЄС. Про інцидент повідомило Politico.

Представник компанії Х Нікіта Бієр пояснив, що рекламний акаунт ЄК був заблокований, оскільки Єврокомісія нібито намагалася маніпулювати охопленням своєї публікації про накладений штраф. За його словами, ЄК опублікувала посилання, яке візуально імітувало відео, штучно залучаючи користувачів.

"Х дотримується принципу рівноправності голосів на нашій платформі. Однак, схоже, ви вважаєте, що правила не поширюються на ваш власний акаунт", — прокоментував ситуацію Бієр, звертаючись до Єврокомісії.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Зазначимо, що рекламний обліковий запис є допоміжним профілем, який використовується для розміщення платних рекламних кампаній, і він функціонально пов’язаний з основним акаунтом ЄК.

Нагадаємо, 5 грудня Європейський Союз оштрафував платформу X, що належить Ілону Маску, на €120 млн через "оманливий дизайн" системи платних синіх позначок. Це перший випадок, коли сервіс, колись відомий як Twitter, отримав штраф у межах "Закону про цифрові послуги" (DSA).

Єврокомісія раніше звинувачувала X у порушенні норм прозорості, обмеженні доступу дослідників до даних сервісу та введенні користувачів в оману через систему платного підтвердження профілів. Після того як Маск запровадив можливість купувати синю відмітку, будь-який користувач міг отримати статус "підтвердженого", що ускладнило відрізнення справжніх акаунтів від фейкових.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

У новій заяві Єврокомісія підкреслила, що хоча DSA не зобов’язує платформи проводити верифікацію особи, закон прямо забороняє вводити в оману щодо того, чи проходив користувач перевірку.

Після цього американський мільярдер Ілон Маск закликав "скасувати" Європейський Союз.