RU  UA  EN

Tuesday, 30 April

Інтернет і телефонія для бізнесу: як це працює?

company news

Інтернет для малого та середнього бізнесу став тим посередником, без якого неможливий стабільний розвиток компанії.

Крім того, робота офісів пов’язана зі здійсненням дзвінків на телефони різних операторів. Враховуючи потреби бізнесу та ключові запити, Укртелеком пропонує підключення телефоній для офісу у комплексі з наданням послуг на інтернет для офісу за вже існуючими телефонними лініями. Такий тип під’єднання дозволить отримувати доступ до мережі й використовувати можливості сучасних цифрових АТС для здійснення дзвінків на різному обладнанні.

Переваги підключення інтернету з телефонією

Телефонія та Інтернет від Укртелеком — це комплексі послуги, які надаються найбільшим оператором зв’язку країни. Вони мають низку переваг, яку оцінять бізнесмени.

  1. Для підключення не потрібно прокладати додаткову лінію. Зв’язок здійснюється за вже існуючою телефонною.
  2. Можливість одночасно користуватися телефоном та мережею інтернет. При чому можна здійснювати дзвінки на телефони різних операторів, включаючи міські та номери спеціальних служб, приймати й відправляти факси, отримувати додаткові послуги від оператора.
  3. Користування телефонним зв’язком на різних пристроях (звичайний телефон чи смартфон, IP-телефон, комп’ютер чи планшет).
  4. Оптимальна швидкість та економічність. Такий тип підключення надає можливості передачі даних до 50 Мбіт/с. Причому швидкість адаптується до технічних можливостей телефонної лінії. Тарифні пакети містять кілька варіантів рішення:
    • офіс «Легкий» — до 6 Мбіт/с;
    • офіс «Ультра» — до 24 Мбіт/с;
    • офіс «Ультра+» — до 50 Мбіт/с.
  5. Додатковий бонус — кожен клієнт лише за 1 гривню отримує роутер Wi-Fi від компанії.

Як підключити послугу?

Підключення послуги доступне за умови наявності технічних можливостей (модернізація оптичної мережі). Якщо така умова виконується, то достатньо здійснити кілька кроків: зайти на сайт b2b.ukrtelecom.ua, обрати тарифний пакет, який задовольняє потреби у швидкості відповідно до особливостей бізнесу, та, натиснувши на кнопку «підключитися», заповнити заявку. Інший варіант — зателефонувати за номером контакт-центру 0-800-500-226 або звернутись до центру обслуговування абонентів ПАТ «Укртелеком».

Під’єднання можна здійснити самостійно чи викликати для цього фахівця компанії за додаткову оплату. Відчуйте всі переваги послуги Інтернет від Укртелеком!

Error found - select and press Ctrl+Enter