У Києві стартувало нове інтерактивне шоу для дітей і дорослих "Лапландія 360", яке переміщує жителів і гостей столиці у світ Санта-Клауса. Новорічний проект розмістився на Софійській площі прямо біля головної ялинки країни.

Провідником у віртуальну Лапландію служить ельф Ейнар, який розповідає про все, що відбувається навколо глядача і під його ногами. Він жартує, просить відшукати 4G-кристал, знайомить з селищем ельфів, рогокотом Робертом, який бавиться хімічними експериментами, і, звичайно ж, із самим Сантою.

picture

У шоу-подорожі задіяно 8 персонажів, з яких один реальний – супроводжує глядачів у залі, а решта – голографічні. Ще 22 мешканці Лапландії – анімаційні 3D-персонажі.

Шоу продумано до дрібниць. Наприклад, коли ельф каже: "Відчуваєте? Запах різдвяного печива!" – глядачі його відчувають, адже в залі використовуються ароматизатори печива і кориці.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

picture

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Проект "Лапландія 360" розроблений компанією Starlight Entertainment, яка створила популярні зимові шоу "Вартові Мрій", "Дім таємнічіх пригод", шоу 5D "Winterra. Легенда Казкова краю" спільно з міжнародною студією мультимедійних рішень Magic Innovations.

Ідея"Лапландії 360" заснована на дитячих і дорослих мріях, тому що кожен хоче побувати у чарівному місці Лапландії, де здійснюються бажання. І цієї зими наша команда побажала, щоб вони почали втілюватися у життя в найбіль святковому місці столиці, – ділиться Наталія Гончар, директор компанії Starlight Entertainment. – Нам давно хотілося масштабувати проекти, які ми створюємо на ВДНГ з року в рік, при цьому вийти за межі однієї локації. Цього року реалізувати наші мрії допоміг партнер казкової подорожі – Київстар. Ми завжди робимо красиві та незвичайні проекти, які відрізняються інноваційністю та ефектністю. І "Лапландія 360" не стала винятком"

picture

"В одному шоу ми поєднали 3D-mapping 360, проекційну підлогу і голографічну проекцію. Об"єм проекту становить 4 терабайти контенту в розширенні 19К. Для порівняння: в IMAX ви бачите 4К. Усього ми створили 350 кв. м проекційної поверхні і 23 хвилини 3D-графіки, – розповідає Остап Хитрук, засновник студії Magic Innovations, чия проекція на честь Євробачення на Батьківщині-матері потрапила до Книги рекордів України. – Ми створюємо проекти по всьому світу, спілкуємося із зарубіжними колегами, і при цьому ніде не зустрічали аналогів "Лапландії 360", створених для масового споживача і з таймінгом близько 20 хвилин".

picture

picture

picture

Найцікавіші новини тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал theLime, щоб нічого не пропустити.