2020 рік виявився найгіршим часом для подорожей, але тревел-блогер Шерон Во з ПАР все ж постаралася побачити гумор в своєму осідлому житті. Дівчина відтворила в домашніх умовах найпопулярніші фотографії з подорожей, і таку відпустку може собі дозволити кожен з нас.

picture Фото: https://www.instagram.com/thesharonicles/

Шерон побувала в 57 країнах і п'ять років пропрацювала на круїзному лайнері в США. Саме тоді вона почала вести свій блог про подорожі "Шеронікі", завоювавши читачів блискучим почуттям гумору. Залишившись без роботи під час карантину, дівчина почала згадувати про свої минулі пригоди. Щоб не розгубити фоловерів, вона почала відтворювати найпопулярніші кліше з подорожей. Такий креативний підхід подарував Шерон нових фанатів.

picture

picture

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

"Я, ймовірно, продовжу займатися цим, поки знову не зможу вільно подорожувати", - сказала вона виданню Insider, додавши, що на сьогоднішній день відтворила близько 50 фотографій.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

picture

picture

В якості реквізиту Во використовує безліч предметів домашнього ужитку. "Якщо я задоволена результатом, я публікую його, - каже вона. - Я думаю, що багатьом людям не вистачає тієї свободи, яка у нас була в подорожах. Я просто сподіваюся викликати посмішку на їхніх обличчях, поки ми чекаємо, коли все налагодиться" .

picture

picture

picture

В майбутнє дівчина дивиться з оптимізмом, і дуже задоволена результатами свого творчого експерименту. "Хоча цього року і у мене не було можливості подорожувати, мої фотографії з'являлися в засобах масової інформації в місцях, де я ніколи не була. Я ніколи не могла собі уявити, що перебування в одному місці може перенести мене так далеко!" - сказала вона.

picture

picture

picture

  • Читайте також, як креативна фанатка Хелловіна влаштувала у дворі стриптиз-клуб для скелетів. Тепер їй загрожує штраф, адже веселий декор обурив консервативних сусідів дівчини.

Найцікавіші історії та новини дня тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал theLime і дізнавайтеся про них швидше.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА