Ректор Університету культури, засновник першої в Україні кафедри зв"язків із громадськістю (1996 р.) Михайло Поплавський в межах свого авторського курсу "Акули PR" провів майстер-клас "Український бренд в соціальних мережах", під час якого поділився зі студентами власним баченням розвитку українського контенту в цифровому просторі.

Про це він розповів на своїй сторінці в Instagram.

picture Фото: Михайло Поплавський / Instagram

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Поплавський наголосив, що в сучасних реаліях соцмережі стали головним інструментом комунікації.

"Соціальні мережі – основа комунікації зі світом. Наша головна задача – популяризація національних проєктів, українських пісень та україномовного контенту. Ми демонструємо світові українську ідентичність, культуру та традиції", - зазначив ректор.

picture Фото: Михайло Поплавський / Instagram

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Поплавський, який сам вже понад 30 років є активним у медіапросторі, має 15-річний досвід просування у соціальних мережах та понад 10 мільйонів підписників, на власному прикладі показав, як побудувати сильний особистий бренд у медіа. Він підкреслив, що соцмережі стали найпотужнішим інструментом просування університетського бренду, підтримки іміджу та формування довіри до Університету культури.

"Сьогодні соціальні мережі – це платформа для створення й розвитку сильного особистого бренду. Український бренд "Михайло Поплавський" став поштовхом до розбудови Університету культури. І сьогодні ми маємо найкращий творчий університет в Україні та Європі", - додав Поплавський.

picture Фото: Михайло Поплавський / Instagram

Як приклад успішного використання соцмереж, ректор зі студентами розглянули створення в Університеті культури першого у світі факультативу TiкToк, оцінили статистику охоплення університетських та особистих сторінок в Instagram, Facebook і YouTube, а також кейси проєктів, що набрали в соцмережах мільйони переглядів.

picture Фото: Михайло Поплавський / Instagram

Також студенти розглянули й інші яскраві приклади популярності контента Поплавського в соцмережах – ролик в TikTok, створений переможцем Євробачення-2024, швейцарським репером Nemo, який використав пісню "Українські вареники", та пісня "Сало", яка очолила топ світових музичних платформ.

"Соціальні мережі – це ваш медіабізнес, а власний бренд – це успіх, – каже Поплавський своїм студентам. – Якщо вас немає в трендах, вас немає ніде. Аудиторія – це вплив, підписники – це капітал, а увага – нова валюта".

picture Фото: Михайло Поплавський / Instagram

Ректор закликав студентів працювати над формуванням особистого іміджу, мислити стратегічно та бути в авангарді нових медійних трендів. І традиційно завершив свій майстер-клас улюбленим закликом: "Підтримуйте українське, створюйте власні українські бренди. Будьте в тренді – світ має знати, що ми українці, ми є нація і ми є народ. Тримаймо разом українську хвилю!".