RU  UA  EN

пятница, 26 апреля
  • НБУ:USD 39.35
  • НБУ:EUR 42.00
НБУ:USD  39.35

Помочь Вооружённым Силам Украины! Ссылка для переводов

​Де дешевше купувати: в інтернеті чи вдома

новости компаний

В період появи перших інтернет-магазинів вони приваблювали покупців низькими цінами. Новий спосіб торгівлі, попри його зручність, все ж викликав недовіру у людей, які звикли, що можна прийти, подивитися, помацати товар власноруч і лише потім — купити.

Тому зброєю продавців у просуванні стали низькі ціни, які на деякі дрібні товари могли бути вдвічі нижчими, ніж офлайн. Але з популяризацією онлайн-торгівлі таку різницю знайти стало складно, адже традиційні магазини теж залучилися до активної конкуренції.

Життя звичайних магазинів ускладнилося тим, що деякі маркетингові прийоми перестали бути такими продуктивними, як раніше. Адже тепер покупець, помітивши яскравий цінник, нерідко поспішає перевірити, чи дійсно йому пропонують суттєву знижку, чи це лише маркетинговий прийом. Легко перевірити ціни на товари через інтернет на http://price.ua/. Сервіс дозволяє дізнатися вартість товару у декількох продавців, тим самим перевіривши, чи не хоче магазин, який ви відвідали, побільше заробити на клієнтах за рахунок високої націнки.

Чи справді в інтернеті ціни нижчі за офлайн

Зараз, у 2017 році, однозначну відповідь на це запитання дати доволі складно. Конкуруючи між собою, багато магазинів хапаються за будь-яку можливість знизити вартість популярного товару. Таким чином вони прагнуть привабити побільше покупців, та заробити на об’ємах продаж, а не націнці. І таке явище, звичайно, є позитивним, бо дозволяє підтримувати вигідну для покупців здорову конкуренцію на ринку. Але активну участь у змаганні за клієнта приймають не всі продавці. Тому на одній сторінці price.ua можуть бути розміщені поряд цінники з різницею в кілька сотень чи тисяч гривень.

Зважаючи на різницю в цінах, не можна однозначно говорити, що ціни онлайн нижчі чи вищі, ніж в традиційних магазинах. Але і протилежну думку не можна вважати істинною. Адже так само, як і онлайн-магазини, звичайні крамниці теж конкурують між собою, мають різні фінансові можливості, відрізняються організацією бізнесу. І якщо в умовах конкуренції великий столичний гіпермаркет може продавати деякі товари дешевше, ніж інші в інтернеті, то невеликі провінційні магазини, в яких на місцях немає сильних суперників, утримують високі націнки.

Справа в тому, що цільовою аудиторією провінційних магазинів є переважно люди, в житті яких сучасні технології ще не набули невід’ємної ролі. З тих чи інших причин вони не користуються послугами онлайн-магазинів, тому не проводять моніторингу ринку в цілому. А для приваблення таких клієнтів у продавця немає гострої необхідності встановлювати якомога нижчу вартість товару.

В якості висновку можна сказати, що сучасна ситуація доволі неоднозначна. З одного боку, в деяких традиційних магазинах ціни значно нижчі, ніж в інтернеті. З іншого — онлайн-майданчики на кшталт price.ua дозволяют порівняти багато пропозицій на одній сторінці. Компанії, що співпрацюють з цими сервісами, намагаються утримувати ціни в рамках розумного, аби привабити клієнтів. Тому щоб дійсно заощаджувати на покупках, варто відвідувати місцеві магазини, знайомитися з їх цінниками і одразу ж порівнювати їх з вартістю цих товарів онлайн на сторінках прайс-агрегатора.

Нашли ошибку - выделите и нажмите Ctrl+Enter