Стали відомі подробиці про членів екіпажу і дані про маршрут румунського судна Anda, яке зазнало катастрофу 29 липня недалеко від берега окупованого Криму.

Про це повідомляє InformNapalm.

Зазначене судно вийшло з порту Мідія опівночі з 5 на 6 липня і пройшовши через якірну стоянку Констанци 9 червня зайшло в порт Керч. З кримського порту до перевантажувального комплекса "Кавказ" в нейтральних водах Чорного моря судно перевезло приблизно 3500 тонн ячменю.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Той же маршрут з партією ячменю в 3633 тонн повторився в період з 16 по 20 липня.

В третій раз Anda незаконно зайшло в закритий Україною порт Керч 23 липня. До 27 липня на нього завантажили 4022 тонни пшениці для покупця в порту Тріполі (Ліван). У той же день судно вийшло з порту і взяло курс на Босфор.

Однак 29 липня судно зіткнулося з хвилюванням моря 4 метри і вище і стало набирати воду, так як не призначене для ходіння в таких умовах. Капітан MAMOUN BARBOUR прийняв рішення повернутися до узбережжя Криму. Сигнал станції AIS судна зник о 5:20 ранку. Передбачається, що на судні могло статися знеструмлення і зупинка двигунів. Після цього стихія поставила судно бортом до хвилі і воно зазнало катастрофи.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

picture

picture

Що стосується інформації про судно, то офіс власника зареєстрований в Стамбулі.

picture

picture

picture

Також вдалося дізнатися, що 11 липня в порту Керч судно відвідали інспектори-самозванці Порт-Стейт-Контролю окупаційної влади Криму. Згідно з актом перевірки, до Anda з'явилася маса зауважень як то корозія головної палуби. Однак судну дозволили залишати порт до усунення неполадок.

Як повідомляв "Апостроф", з'явилися цікаві подробиці про румунське судно, яке затонуло біля окупованого Криму.