З приходом морозів питання безпеки експлуатації автомобіля стає особливо актуальним. Водії повинні уважно ставитися до рекомендацій щодо використання ручного гальма у зимових умовах.

"Апостроф" розповідає, чому взимку не потрібно ставити автомобіль на стоянкове гальмо, і які ризики можуть виникнути.

Читайте також: Готуємо авто до зими: сім важливих порад водіям

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Старі моделі автомобілів, такі як Жигулі, Москвичі та Волги, оснащені задніми гальмами барабанного типу. Тому використання ручного гальма в зимових умовах, особливо на нічній стоянці, могло призвести до замерзання гальмівних механізмів. Це зумовлено особливостями конструкції - скупчення вологи між гальмівною колодкою та барабаном під час стоянки могло призвести до утворення льоду, що робить механізм нерухомим.

picture

Зазначимо, що сучасні автомобілі в основному оснащені передніми і задніми дисковими гальмами, що певною мірою знижує ризик примерзання гальмівних механізмів. Дискова система більш ефективно відводить вологу та розсіює тепло, запобігаючи замерзанню.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

picture

Але, можливість попадання вологи в критичні компоненти важливо враховувати, особливо в автомобілях, де механізм ручного гальма може бути схильний до зносу і пошкоджень. Замерзлий трос, що з'єднує важіль ручника та механізм приводу колодок, може спричинити проблеми з відпуском гальм. Щоб уникнути неприємних ситуацій в холодну пору року, рекомендується використовувати паркування на автоматичній коробці або залишати автомобіль на передачі в механічній коробці передач. Це дозволить уникнути замерзання гальмівних механізмів та забезпечить можливість безпечного виїзду вранці.

picture

Раніше "Апостроф" писав, коли експерти радять міняти гальмівну рідину в автомобілі.

  • Вас також може зацікавити:

Голка в салоні авто: навіщо вона потрібна

Буде багато проблем: чому довгий простий шкодить автомобілю

Навіщо потрібна прищіпка в авто: досвідчені водії розкрили секрет