Користувачі мережі обурені цінником в гіпермаркеті "Епіцентр", який в "чорну п'ятницю" запропогувпв покупцям дивні знижки.

Відповідне фото з'явилося на сторінці користувача Facebook Михайла Новгородського.

Виявилося, що ціна на прасувальну дошку піднялася з 1798 грн до 2569 грн, а в день знижок знову знизилась. Тобто, за його словами, магазин спеціально підняв ціни, щоб створити ілюзію знижки, хоча насправді людина купує товар за повною ціною.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

picture

Водночас, прес-служба "Епіцентру" пізніше заявила, що фто цінника не має ніякого зв"язку з "Чорною п"ятницею".

"Всі товари, що беруть участь в акції мають відповідну позначку на ціннику. Даний товар дійсно має економію 30%, яка діє ще з 01.08.2019 року, в рамках дії акції "Чесна вигода". Те, що цей товар не бере участь в акції "Чорна п"ятниця", ще раз підтверджує, що всі цінові пропозиції затверджувались тільки для цієї акції, а не "просто передруковувалися цінники". Звичайна ціна цієї дошки - 2569 грн, а акційна до 02.02.2020 року - 1798 грн. Всі цінники друкуються з програмного забезпечення співробітниками, те, що під акційним був звичайний з такою ж ціною, звичайна помилка продавця. Просимо віднестись з розумінням, всі можуть помилятись, але це ніяким чином не впливає на прозорість проведення наших акцій", - йдеться в заяві.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Однак, в переді багато користувачів критично сприйняли цю інформацію.

"Та сама фігня, була вчора теж в Епіцентрі і була 9.11 ціна ідентична на той товар який мене цікавив відрізняється вчорашній цінник лише позначкою -25%", "Ото просто "дошка для прасування " коштує 1.798???? А була і 2560.. І то знижка тіпа?? Та дошка з позолотою чи що? Невже їх хтось бере взагалі? Елементарні, примітивні речі типу дошки поробили прямо якимись предметами розкоші, капец", "Чорна п'ятниця по українськи", - коментують користувачі.

picture

picture

picture

picture


picture

Як повідомляв "Апостроф", українські продавці наживаються на гаманцях покупців, не тільки практично не знижуючи вартість товару, а й намагаючись заробити на його якості. Так, раніше тернополянка розповіла про свій невдалий досвід покупок в Чорну п'ятницю.