Через будівництво Кримського моста стрімко міліє Керченський підхідний канал.

Про це свідчать відомості, що надходять з капітанії порту Керч, повідомляє Керчь.ФМ.

Зазначається, що Керченський підхідний канал восени 2015 року дозволяв проводити в Торговельний порт суднам з осадкою до 8 метрів, а в січні 2019 року прохідна осадка суден зменшилася до 4.9 метрів. Причому цей процес плавно розтягнувся за часом, різко активізувавшись після початку будівництва Кримського моста.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

На думку фахівця, який пропрацював в портах Керчі майже два десятка років, замулювання каналу - природний процес.

"Після початку будівництва Кримського моста в наприкінці 2015 року замулювання стрімко зросло. Портовики кажуть, що це через зміну гідродинаміки в Керченській протоці. Потік води з Азовського моря виносить пісок і мул, який не може повністю пройти повз опори мосту. Створюється ефект "гребінця". Потік води прагне обігнути міст і мул заноситься в акваторію Керченської бухти, яка починає активно міліти", - сказав він.

Інший експерт пояснив журналістам, що замулювання також загрожує судноплавству і в Керченській протоці.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

"В принципі, якщо регулярно чистити канал, то судноплавство можна врятувати. Однак даний ефект також спостерігається в самій Керченській протоці. За останні роки там відразу кілька судів сіли на мілину на фарватері з Кавказького боку в тих місцях, де раніше вони вільно проходили", - зазначив він.

Фахівець також розповів про негативний ефект для судноплавства.

"Зменшення прохідного осідання дуже негативно впливає на можливості портів. І хоча самі порти не так швидко міліють, замулився Керченський підхідний канал зводить на нівець переваги глибоководних причалів. Укупі з санкціями і новими вимогами законодавства, це вже можна сказати "вбило" морську галузь Керчі. Зарплати в морському секторі впали в кілька разів у порівнянні з рівнем 5 річної давності. Багато втратили роботу", - наголосив він.

Як повідомляв "Апостроф", раніше в Криму виникла нова проблема через будівництво Керченського моста.