Мер Києва Віталій Кличко заявляє, що якщо протягом п"яти років після капітального ремонту дороги в столиці на ній з"являються тріщини чи ями, підрядники повторно проводять роботи і усувають недоліки за свій рахунок.

"З 2015 року на такий гарантійний ремонт компанії-підрядники витратили більше ніж 30 мільйонів гривень. Наприклад, вони виправляли недоліки на таких об"єктах як проспект Бажана, Броварський, Правди, вулицях Амурська, Тимошенко, Овруцька, Вишгородська, Народна", - заявив Кличко в інтерв"ю виданню "Факти".

Мер столиці також зазначив що багато доріг столиці потребують ремонту. "Київавтодор" завершив обстеження об"єктів, які відремонтують цього року. І вже сформовано графік, за яким будуть виконувати основні роботи.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

picture

"В столиці є значна частина доріг, де не робили ремонт понад 40 років. Ні капітальний, ні частковий, - зазначив Кличко. – Зараз, окрім капітальних ремонтів, в багатьох районах проводять частковий ремонт за допомогою так званого холодного асфальту а також рециклінгу - переробки старого асфальту. Але хочу запевнити, що частка так званого ямкового ремонту в Києві стає меншою на 20 відсотків щороку. А стосовно капітального ремонту, то у 2016 було відремонтовано 44 об"єкти, а минулого – 93".

Також мер столиці розповів про об"єкти, які планують капітально відремонтувати цього року. Насамперед це будуть дороги, стан яких викликає найбільше нарікань у киян. Це, зокрема, вулиця Олени Теліги, бульвар Вернадського, шляхопровід на перетині проспекту Комарова з бульваром Вацлава Гавела, транспортної розв"язки на перетині проспекту Леся Курбаса та улиці Гната Юри. А також – вулиця Алма-Атинська, де за словами Кличка капітальний ремонт востаннє робили в 1959 році.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА