Компанія Meta запровадить для користувачів Facebook та Instagram у країнах Європейського Союзу нові налаштування щодо персоналізованої реклами.
Про це йдеться в офіційному повідомленні ЄС.
У Єврокомісії пояснили, що зміни впроваджуються відповідно до положень Закону про цифрові ринки (DMA). Нові можливості стануть доступними вже на початку січня наступного року.
Meta запропонує користувачам чіткий вибір:
- або погодитися на обробку всіх персональних даних і надалі отримувати максимально персоналізовану рекламу,
- або дозволити доступ лише до обмеженої частини інформації, що зменшить рівень персоналізації рекламних повідомлень.
Такі кроки стали реакцією на рішення Єврокомісії від квітня 2025 року, яка встановила, що компанія порушує вимоги цифрового законодавства, не забезпечуючи належної свободи вибору для користувачів.
Після запуску нової моделі Єврокомісія проведе оцінку, щоб визначити, як оновлені правила впливають на користувача та конкурентне середовище.
Раніше ми писали, що у застосунку "Резерв+" планують запровадити нову опцію, яка дозволятиме користувачам отримувати попередні сповіщення про надсилання повістки.