На сьогоднішній день російська пропаганда намагається оперативно реагувати на кожен успіх України, вводячи так звану "зраду".

Про це в інтерв'ю "Апострофу" заявив спікер міжнародного розвідувального співтовариства InformNapalm Михайло Макарук.

За його словами, пропаганда Кремля постійно еволюціонує.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

"Якщо ми говоримо про вплив на широкі маси, то спочатку йшлося про суцільне спотворення інформації: ми тут їли снігурів, розпинали хлопчиків у трусиках під Слов'янськом, використовували ядерну і хімічну зброю - весело було, словом. Потім вони почали прогресувати і ефективно контролювати внутрішній інформаційний простір, даючи 90% правди і 10% брехні. На ній роблять акцент, і вона стає головною", - зазначив Макарук.

Він уточнив, що друковані медіа бойовиків на окупованих територіях працюють не самі по собі - є спеціальні центри інформаційно-психологічних операцій, які діють спільно з Федеральною службою безпеки і Головним розвідувальним управлінням РФ.

"Візьміть газетку звідти. Там кожне фото і текст зроблені дуже професійно на рівні психосоматики, щоб люди сприймали пропаганду максимально ефективно. Зараз робота ведеться в двох напрямках: по-перше, підживлюється внутрішній фронт, щоб "піпл-то хавав" - про те, як добре жити за царя, яка велична у нас "Новоросія" і чому Крим повинен бути наш, а по-друге, розповідається, як погано у "хохлів". "Ви не отримаєте асоціацію", "Ну і що, що асоціація, безвізу не буде", "Ну і що, що безвіз, тепер ви будете рабами і будете кататися туди туалети мити", "Ніхто не дасть вам Javelin", "Та що там ці Javelin - у нас є нові танки", - сказав спікер.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Він підкреслив, що пропагандистам РФ вдається вводити "зраду" в українське суспільство і в інформаційній війні вони перемагають, оскільки до цих пір впливають на населення.

У той же час Макарук зазначив, що найкращий метод роботи проти серйозної пропагандистської машини - це висміювання чогось.

"Це спрацює навіть краще. Погляньте на акцію, яку я називаю "Безхребетний полк". На мою думку, те, що зробили блогери, які називають себе "Демократичної ордою", було шикарним. Вони взяли і вийшли з плакатами героїв World of Warcraft (на противагу акції "Безсмертний полк", - ред.). Найбільше мені запам'ятався напис: "Чорт, вони знову вбили Кенні, вже 635 раз", - підсумував він.

Більше читайте в матеріалі "Апострофа": "Зелені чоловічки", які захоплювали Крим, до сих пір бояться однієї речі - розвідник з InformNapalm.