Експерти оприлюднили підбірку авто, де помітили найбільші розбіжності між значеннями пробігу автівок, заявленими продавцями, та востаннє зафіксованими у незалежних реєстрах.

Про це повідомляє AUTO.RIA.

Першу скрутку у третьому кварталі 2020 року помітили на Renault Megane 2011 року випуску, який продавався за $7 000 (при середньоринковій ціні $7 700) із заявленим пробігом у 100 тисяч кілометрів. Проте 2 роки тому дилерський сервіс приймав це ж авто з лічильником, що показував 777 тис. км. Тобто, "скручено" не менше 677 тис. км, а якщо додати ще 2 роки експлуатації, масштаб "примусового омолодження" буде ще більший.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

picture

Власник KIA cee"d 2008 р.в.заявив пробіг 99 тис. км. та встановив ціну $6 400, яка майже рівна середньоринковій ($6 500). Проте реєстри дилерів свідчать, що майже 4 роки тому машина мала кілометраж 846 тисяч. Математична розбіжність – 747 тис. км, плюс треба додати 3 роки 9 місяців, протягом яких машина теж їздила, що при тих же темпах може додати ще зо 300 тис. км.

picture

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Volkswagen Crafter 2007 р.в., пристосований для перевезення пасажирів, продавався з цілком "легковим" пробігом у 220 тис. км. Просили за машину практично стільки ж, як і загалом на ринку - $11 000, при середньоринковій ставці $11 800. Виявилось, що 5 років тому він уже мав 1 мільйон пробігу, зафіксований на фірмовій СТО. Тож зменшене близько 779 тис. км.

picture

А щодо Volkswagen Passat, випуску 2008 року, то в оголошенні було зазначено 282 тис. км, що, в цілому, близько до пробігів інших легковиків такого віку. За машину просили $7300, що трохи менше середньоринкової ціни ($8200) подібних моделей. Але на ній скрутили 1 184 000 кілометрів. Ще 6 років тому цей автомобіль мав 1,466 тис. км пробігу.

picture

Проте найбільше скрутили на Mercedes-Benz E200 2008 року виробництва. Машина продавалась за $10 500 при середньоринковій ціні на аналогічні - $9 900. Заявлений пробіг виглядав доволі вірогідно – 430 тис. км. Та ще 9 років було відомо, що це авто подолало дистанцію 2 333 000 км. Визначивши різницю між тим, що значилось 9 років тому у дилерському реєстрі, та поточним значенням на панелі приладів, отримуємо рекордний розмір - 1 903 000 км.

picture

Зазначимо, що наразі на розгляді профільних комітетів у Верховній Раді перебуває вкрай необхідний українському авторинку законопроєкт №4039. Мета якого – створити у державному реєстрі механізм фіксації пробігу всього автотранспорту, який "скрутити" вже не вдасться. Далі при кожному техогляді чи реєстраційних діях з автомобілем показники одометра звірятимуться з тими, що є у базі даних. Якщо лічильник кілометражу в автомобілі "чомусь" показуватиме менший пробіг, ніж той, що був внесений в реєстр раніше, – на любителя "омолодження" машини у шахрайський спосіб чекатиме відповідальність.

Як повідомляв "Апостроф", раніше експерти склали перелік з 20 найбільш безпечних моделей авто, в якому врахували статистичні дані про смертність водіїв в результаті ДТП на мільйон зареєстрованих автомобілів.