Користувачі соцмереж із Південної Азії висміюють дорогу дизайнерську новинку від Gucci. Модний бренд випустив вишиту туніку за $3500, але люди стверджують, що ідентичне вбрання на їхніх ринках можна купити всього за $5-7.
Італійський будинок моди включив виріб в свою останню колекцію прет-а-порте. "Цей каптан, виготовлений з органічного льону, прикрашений квітковою вишивкою", - йдеться в описі товару на сайті Gucci.
Тим часом в Twitter користувачі з Індії, Пакистану, Афганістану, Таджикистану, Бангладеш, Непалу та інших країн стверджують, що каптан виглядає точнісінько як їхні традиційні курти. Вільні розшиті сорочки, які доходять до колін, чоловіки і жінки з азіатських країн носять протягом століть як повсякденний одяг. Gucci користувачі мережі дорікнули за явно завищену ціну.
"Gucci продають індійську курту за 3,5 тисячі доларів? Я знайду таку ж за 500 рупій", - пишуть в коментарях. - "Це тільки за курту, або дають ще й новий iPhone?" "Моя мама може зробити такий же дизайн, потрібно відправити її на торги". "Давайте просто купимо аналогічну курту в наших місцевих магазинах, а пізніше будемо хвалитися, що у нас теж є GUCCI".
Курти не вперше входять в моду: у 1960-1970-х такі туніки були атрибутом культури хіпі.
- Раніше Каньє Вест представив нові кросівки, але їх порівнюють з риб'ячими скелетами і макаронами. "Їстівне" взуття YEEZY розвеселило соцмережі.
Найцікавіші історії та новини дня тепер у Telegram! Підписуйтесь на канал theLime та дізнавайтеся про них швидше.