Кіт Степан із Харкова продовжує підкорювати світ. Нещодавно мемний пухнастик потрапив до Instagram Брітні Спірс, а тепер привернув увагу модного дому Valentino. Італійський бренд замовив рекламу своєї сумки, і тепер ми знаємо ставлення чотирилапого до люксових речей.
Господиня улюбленця опублікувала в Instagram нову фотографію інтернет-зірки, на якій хвостатий традиційно позує з келихом алкоголю, а поруч стоїть невелика сумка, посипана сріблястими стразами. У підписі до фото дівчина зазначила, що цей аксесуар іменитого бренду.
У програмі "Вікна-Новини" власниця Степана підтвердила, що Valentino замовив рекламу.
"Нас уже показували Discovery, американський MTV купив права на один із роликів. Бренд Valentino замовив рекламу. Замовляють привітання з днем народження. Кількість повідомлень у директі навіть не вважаю", - розповіла журналістам Анна, яка бажає залишатися інкогніто.
Проте, незважаючи на величезну популярність кота, великого заробітку у господині смугастого немає. Дівчина стверджує, що зараз більше витрачає на реквізит, аніж заробляє.
Степан вже достатньою старенький – йому більше 13 років. Анна підібрала кота на вулиці, коли він був ще зовсім крихітним. Пушистик любить сидіти на стільці, закинувши лапу на стіл, і в його виразі мордочки кожен може побачити уособлення кризи середнього віку. Втомлений від життя, навіть зі святковою атрибутикою, келихом ігристого та дорогими речами, його, здається, нічого не тішить.
Сьогодні на Instagram-аккаунт Степана підписано 782 тисячі людей, а в TikTok за улюбленцем стежить майже мільйон користувачів. Кожен ролик збирає мільйони переглядів та лайків.
- Нещодавно в TikTok з'явився новий герой – кіт із людським ім'ям Міша. Відео з пухнастим набирають сотні тисяч переглядів, хоча він нічого особливо не робить: просто сидить і сумно дивиться в далечінь.
Найцікавіші історії та новини дня тепер у Telegram! Підписуйтесь на канал theLime і дізнавайтеся про них швидше.