Популярність серіалу Netflix "Гра в кальмара" зіграла на руку виробникові спортивного взуття Vans: шанувальники шоу розкупили білі сліпони, які носили учасники гри на виживання.
Південнокорейський трилер розповідає про групу затятих боржників, які змагаються у грі на виживання за шанс отримати великий грошовий приз. Формою учасників стає зелений спортивний костюм і білі сліпони - легкі кеди без шнурівки.
  	  
   
Variety пише, що з моменту виходу "Гри в кальмара" білі сліпони почали шукати на 97% частіше, а продаж подібної моделі Vans виріс на 7800%. Також бестселером стали зелені спортивні костюми і червоні комбінезони з масками для фехтування - спецодяг охоронців гри. За останні тижні пошук червоних комбінезонів збільшився на 62%.
  	  
   
З огляду на близькість Хелловіна, можна розраховувати, що форма з "Гри в кальмара" стане найпопулярнішим костюмом 2021 року. Серед інших варіантів - помаранчевий сарафан, жовта футболка і білі гольфи, які були вбранням убивчої ляльки в першому епізоді шоу.
- Netflix відредагує сцену в "Грі в кальмара" , яка змусила мешканку Кореї зненавидіти свій телефон. Ще б пак, адже через серіал вона отримувала по 4000 дзвінків в день.
Найцікавіші історії та новини дня тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал theLime і дізнавайтеся про них швидше.
 
     
                                                                                            
                                        
                                                                                     
                                                                                            
                                        
                                                                                     
                                                                                            
                                        
                                                                                     
                                                                                            
                                        
                                                                                     
                             
                                             
         
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                    