Південнокорейський серіал "Гра в кальмара" все ж став найпопулярнішим шоу на Netflix, що було цілком очікувано. Про це йдеться в Твіттері стрімінгового сервісу.
Менш ніж за місяць (з 17 вересня) серіал став хітом №1 у 94 країнах світу, включно із США, а подивилися його зі 111 млн акаунтів. Для порівняння: попередні хіти платформи - "Бріджертони" та "Люпен" з Омаром Сі - подивилися з 82 млн акаунтів та із 76 млн.
"Гра в кальмара" - перший південнокорейський проект на Netflix, який очолив тренди в США. На кінопорталі Rotten Tomatoes серіал отримав 91% позитивних відгуків глядачів. Його сюжет розгортається навколо ігор на виживання - 456 бідняків приймають запрошення незнайомця-рекрутера пограти в ігри, знайомі з дитинства, і поборотися за вагомий грошовий приз. Що правда, цього разу на кону їхні життя.
- "Гра в кальмара" вже всюди - навіть в Інстаграмі Сергія Бабкіна, який виявився двійником головного героя.
- А ви знали, що гангстер Док Су з "Ігри в кальмара" до своєї популярності продавав у Москві телевізори? Тому актор Хо Сон-тхе так добре говорить російською.
Найцікавіші історії та новини дня тепер у Telegram! Підписуйтесь на канал theLime та дізнавайтеся про них швидше.