Ректор Університету культури, засновник першої в Україні кафедри зв’язків із громадськістю (1996 р.) Михайло Поплавський в межах свого авторського курсу «Акули PR» провів майстер-клас «Український бренд в соціальних мережах», під час якого поділився зі студентами власним баченням розвитку українського контенту в цифровому просторі.

Про це він розповів на своїй сторінці в Instagram.

Фото: Михайло Поплавський / Instagram

Поплавський наголосив, що в сучасних реаліях соцмережі стали головним інструментом комунікації.

«Соціальні мережі – основа комунікації зі світом. Наша головна задача – популяризація національних проєктів, українських пісень та україномовного контенту. Ми демонструємо світові українську ідентичність, культуру та традиції», - зазначив ректор.

Фото: Михайло Поплавський / Instagram

Поплавський, який сам вже понад 30 років є активним у медіапросторі, має 15-річний досвід просування у соціальних мережах та понад 10 мільйонів підписників, на власному прикладі показав, як побудувати сильний особистий бренд у медіа. Він підкреслив, що соцмережі стали найпотужнішим інструментом просування університетського бренду, підтримки іміджу та формування довіри до Університету культури.

«Сьогодні соціальні мережі – це платформа для створення й розвитку сильного особистого бренду. Український бренд «Михайло Поплавський» став поштовхом до розбудови Університету культури. І сьогодні ми маємо найкращий творчий університет в Україні та Європі», - додав Поплавський.

Фото: Михайло Поплавський / Instagram

Як приклад успішного використання соцмереж, ректор зі студентами розглянули створення в Університеті культури першого у світі факультативу TiкToк, оцінили статистику охоплення університетських та особистих сторінок в Instagram, Facebook і YouTube, а також кейси проєктів, що набрали в соцмережах мільйони переглядів.

Фото: Михайло Поплавський / Instagram

Також студенти розглянули й інші яскраві приклади популярності контента Поплавського в соцмережах — ролик в TikTok, створений переможцем Євробачення-2024, швейцарським репером Nemo, який використав пісню «Українські вареники», та пісня «Сало», яка очолила топ світових музичних платформ.

«Соціальні мережі – це ваш медіабізнес, а власний бренд – це успіх, — каже Поплавський своїм студентам. — Якщо вас немає в трендах, вас немає ніде. Аудиторія – це вплив, підписники – це капітал, а увага – нова валюта».

Фото: Михайло Поплавський / Instagram

Ректор закликав студентів працювати над формуванням особистого іміджу, мислити стратегічно та бути в авангарді нових медійних трендів. І традиційно завершив свій майстер-клас улюбленим закликом: «Підтримуйте українське, створюйте власні українські бренди. Будьте в тренді — світ має знати, що ми українці, ми є нація і ми є народ. Тримаймо разом українську хвилю!».