16 лютого стартувало голосування за кращі проекти креативної індустрії в рамках щорічної премії X-Ray Marketing Awards від онлайн-медіа MMR і бізнес/медіа бюро еkonomika+. Всі бажаючі можуть віддати голос за агентство або компанію, які, на їхню думку, краще за всіх адаптувалися до викликів-2020 і вразили своїми маркетинг-рішеннями, комунікацією і ребрендингом.
X-RAY Marketing Awards - премія, яка оцінює номінантів в шорт-листах на 360 градусів: оргкомітет, онлайн-спільнота і експертне журі. Такий підхід допомагає запобігти суб'єктивізму і маніпуляціям під час вибору кращих з кращих.
Голосування проходить за посиланням, і триватиме до 28 лютого включно.
Переможців визначають у номінаціях:
ребрендинг року
PR-кампанія року
Діджитал-кампанія року
Офлайн-кампанія року
Онлайн-івент року
Соціальний проект року
Об'єднання брендів року
Продакт-плейсмент року
Зоряна кампанія року
Колаборація року з інфлюенсером
Внутрішні комунікації року
Компанія-прорив року
Дизайн року
Також є спеціальні номінації, переможців в яких виберуть члени журі: Гран-прі, Маркетинг-директор року, PR-директор року. Гран-прі отримає номінант, який максимально вразить креативом і підходом до реалізації проекту. Номінантів "Маркетинг-директор року" і "PR-директор року" сформувала редакція MMR, а переможців визначатимуть члени журі. Остаточні результати розраховуються за формулою: 40% - оцінка журі, 30% - оцінка онлайн-голосування та 30% - оцінка оргкомітету.
Церемонія нагородження X-Ray Marketing Awards відбудеться 11 березня і стане завершенням X-Ray Marketing Conference, на якій кращі маркетологи, PR- та digital-експерти поділяться інноваціями і трендами креативної індустрії 2021. Генеральний партнер конференції - Нова пошта. Дізнатися більше про конференцію та зареєструватися можна також за посиланням.