Мережа АЗС "БРСМ-Нафта" додала QR-код на чеки, щоб кожний клієнт міг переконатися в тому, що компанія працює чесно і сплачує податки в повному обсязі.
Про це в Facebook повідомив топ-менеджер "БРСМ-Нафта" Олександр Мельничук.
В останні тижні "БРСМ-Нафта" піддається чорній піар-кампанії в ЗМІ та соціальних медіа. Як повідомляють в компанії, мета атаки - змусити мережу підвищити ціни на паливо.
"Оскільки опоненти закидають "БРСМ-Нафті" нібито випуск "лівих" чеків, ми рішуче і публічно спростовуємо ці звинувачення. Щоб довести всім, що наша мережа працює чесно і сумлінно платить податки, з сьогоднішнього дня ми почали видавати чеки з QR-кодом", - написав Олександр Мельничук.
Такі чеки видаються на всіх автозаправних комплексах "БРСМ-Нафти" кожному клієнту після будь-якої транзакції. Відсканувавши код, можна перевірити, чи є чек в базі Державної податкової служби.
"У нас немає жодного "лівого" чека, в чому нас звинувачують деякі недобросовісні особи - псевдо-експерти Сергій і Артем Куюн", - написав Мельничук.
Він закликав главу податкового комітету ВРУ Данила Гетманцева, керівників фіскальної і податкової служб Вадима Мельника і Олексія Любченка не піддаватися провокаціям псевдо-експертів і не ретранслювати неправдиву інформацію.
"Це шкодить вашій персональної репутації, а також репутації соціально відповідального бізнесу", - додав Мельничук.
Як раніше повідомлялося, "БРСМ-Нафта" ініціює загальнонаціональну перевірку якості палива найбільших мереж АЗС. У компанії висловили готовність оплатити аналіз за умови, що його проведуть незалежні автоексперти і лабораторії. За допомогою об'єктивного і неупередженого дослідження "БРСМ-Нафта" має намір довести, що її паливо відповідає всім стандартам і вимогам Євро 5.