RU  UA  EN

Субота, 2 листопада
  • НБУ:USD 40.95
  • НБУ:EUR 44.25
НБУ:USD  40.95
Бізнес

Зимовий дизель мереж-дискаунтерів БРСМ-нафта, МОТТО, Brent Oil не відповідає стандартам якості - експертиза

Мережі-дискаунтери БРСМ-нафта, МОТТО, Brent Oil та Восток продають зимове дизельне паливо, "яке не відповідає ДСТУ за рядом параметрів. Серед них гранична температура фільтрації, температура спалаху в закритому тиглі та вміст сірки".

Про це повідомляє tsn.ua з посиланням на дослідження Інституту споживчих експертиз, пишутьУкраїнські новини.

"У зоні порушників – червоній – опинились мережі-дискаунтери. До аутсайдерів потрапили чотири зразки стандартного зимового дизеля, які були придбані в мережах БРСМ-нафта, МОТТО, Brent Oil, Восток", - зазначається у статті.

Інститут споживчих експертиз повідомляє, що у мережі Brent Oil температура фільтрації виявилася нижчою за норматив. За словами експертів, це особливо небезпечно в період морозів тому, що таке паливо за низьких температур має тенденцію втрачати плинність і перетворює авто на "нерухомість". Що стосується зимового дизеля мереж МОТТО та Восток, то "в ньому було порушено температуру спалаху. Це може свідчити про не заводське походження даного палива, і значно збільшує його пожежну небезпеку при аварії". Однак основні проблеми досліджуваного палива виявилися зосереджені в частині вмісту шкідливої сірки.

"Основні проблеми зосереджені у частині вмісту шкідливої сірки. У зразку Восток – більш ніж двадцятикратне перевищення (228 мг/кг), а "дизеля" МОТТО – тридцятикратне (309 мг/кг). В аутсайдерах за показником вмісту сірки виявився і дизель БРСМ-нафти. Для сучасного дизельного двигуна системне потрапляння такого палива до системи може стати фатальним. Абсолютний антирекорд за всю історію досліджень належить зразку, придбаному в мережі Brent Oil – 912 мг/кг (нагадаємо, норма не вища за 10 мг/кг)!", - повідомляється у матеріалі.

За словами представників Інституту споживчих експертиз, така концентрація практично гарантовано призведе до ремонтів та фінансових втрат, не кажучи вже про вихлоп, через який оксид може потрапити у легені пішоходів.