RU  UA  EN

Понеділок, 25 листопада
  • НБУ:USD 41.05
  • НБУ:EUR 42.85
НБУ:USD  41.05
Бізнес

SEO-просування: ключові аспекти для підвищення рейтингу інтернет-магазину

партнерський матеріал

Попри можливість рекламувати товари в Google, сайтам у сфері e-commerce важливо мати високу позицію у видачі. За статистикою, користувачі частіше переходять на сайти в топі видачі, ніж клікають на платну рекламу.

Тому для інтернет-магазинів дуже важливим є грамотне СЕО просування сайту.

Розкрутка інтернет-магазину через блог та картки товарів

Сайти в цій ніші орієнтовані на трафік за комерційними запитами (наприклад, "купити чоботи"), але просування ускладнюється високою конкуренцією у видачі. Тому важливо розвивати блог, щоб залучати інформаційний трафік, який можна конвертувати у комерційний.

Що публікувати у блозі:

  • огляди товарів;
  • ТОПи, добірки товарів;
  • рекомендації;
  • інструкції;
  • лайфхаки.

Загалом розміщувати в блозі можна будь-які матеріали, що відповідають тематиці сайту та запитам користувачів. Важливо, щоб вони глибоко розкривали тему, були доступно написані, структуровані, а також містили фото чи ілюстрації. Рекомендуємо в статтях ставити посилання на релевантні товари чи послуги, це допоможе конвертувати читача у покупця.

Для розкручування сайту в пошукових системах у будь-якій тематиці потрібно:

  1. Скласти маркетинговий план та поставити цілі.
  2. Проаналізувати перших 10 конкурентів у пошуковій видачі.
  3. На основі отриманих даних визначити точки зростання сайту.
  4. Скласти семантичне ядро та структуру інтернет-магазину.
  5. Скласти стратегію просування та контент-план.
  6. Розпочати реалізацію стратегії з урахуванням наявних обмежень.

Перед початком робіт із зовнішньої SEO оптимізації сайту необхідно провести внутрішній аудит та виправити технічні помилки, які здатні ускладнити процес просування інтернет-магазину. Також важливо пропрацювати юзабіліті сайту, зробити його простим та інтуїтивно зрозумілим для користувачів.

Обов'язково зверніть увагу на якісне оформлення карток товару. Окрім ключової інформації та характеристик, на них можна розмістити невеликий оптимізований комерційний текст, а також відео з оглядом товару. Це допоможе залучити органічний трафік та підштовхнути користувача до покупки.

Бракує ресурсів на самостійну оптимізацію сайту – тоді звертайтесь до агентства інтернет-маркетингу Ланет CLICK. Фахівці агентства мають досвід роботи з різними бюджетами та в різних тематиках, і допоможуть розкрутити інтернет-магазин та вийти на стабільні продажі.

Щоб дізнатися вартість SEO-послуг та замовити просування сайту в Києві, звертайтесь до менеджера Ланет CLICK: +38 (044) 225-19-00 або [email protected].