RU  UA  EN

Неділя, 22 грудня
  • НБУ:USD 41.55
  • НБУ:EUR 43.25
НБУ:USD  41.55
Бізнес

Новини

22 грудня

Всі новини

Місія - представити Україну у світі: Анна Горкун розповіла про амбітні цілі запуску нової лінійки вина

новини компаній

Анна Горкун та її сімейна компанія "46 Parallel Wine Group" розпочинає власну сторінку у глобальному винному путівнику з метою позначити координати України на винній мапі світу.

Про це йдеться в прес-релізі компанії.

Вона зазначає, що місія запуску лінійки - стати візитною карткою України у світовому виноробстві експортуючи 80% вина за кордон.

Лінійка нового вина України складається з ексклюзивного бренду "46 Parallel™" та "Apostrophe™". Для їх виготовлення узято найкращий український виноград, що росте на 46 паралелі в Одеській, Миколаївській і Херсонській областях.

Над розробкою нових брендів працювала креативна агенція "TABASCO". Агенція провела дослідження світового та українського ринку вина, вивчила уподобання споживача й, застосовуючи сучасні ІТ-технології та методи нейромаркетингу, створила етикетку й упаковку.

Для виробництва кожної пляшки вина "46 Parallel Wine Group" залучено від 12 до 15 підприємств, кожне із яких є експертом у своїй справі, починаючи від виноградарських господарств-партнерів, завершуючи виробниками корка у Португалії. Компанія виробляє ігристі вина на виробничих потужностях "Одесавинпром" та тихі вина на заводі "Винтест", розташованих на Одещині.

Винороби "46 Parallel Wine Group" розробили дві колекції "46 Parallel™": авторську "GRAND ADMIRAL" (менше 2800 пляшок тихого червоного) і лімітовану "EL CAPITAN" (35 000 пляшок білого та рожевого вина, 10000 ігристого брюту).

Ними ж було створено доступне вино "Apostrophe™", класична колекція якого містить 12 видів тихого вина, чотири види ігристого та шість видів експортної лінійки "Prima Maria". Саме ця лінійка, що увібрала у себе найкращі методи виноробів "46 Parallel Wine Group", буде представляти Україну у світі.

"Бізнес-модель нашого сімейного винного дому побудована таким чином, щоб розвивати українських виноградарів, гарантуючи їм стабільні закупівлі. Операційна стратегія передбачає інтеграцію наших спеціалістів у процес виноградарства й виноробства, а також — інвестиції у дооснащення виробничих потужностей заводів-партнерів для забезпечення нашого спільного розвитку та дотримання високої якості продукції. Я, як людина, яка присвятила значну частину свого професійного життя вину, прагну гарантувати його досконалість і пишатися його українським походженням, слідуючи місії бренду — стати візитною карткою України у світовому виноробстві", - прокоментувала Анна Горкун, СEO та засновниця 46 Parallel Wine Group.

"Запуск нового настільки амбіційного бренда є значним креативним викликом. Нам приємно працювати з командою, яку очолюють Анна та Тарас Горкун, з якими нас поєднують взаємоповага та багаторічна дружба", - пояснив Олександр Смірнов, креативний Директор TABASCO.

Надмірне вживання алкоголю шкодить вашому здоров'ю