RU  UA

Середа, 6 листопада
  • НБУ:USD 41.05
  • НБУ:EUR 44.40
НБУ:USD  41.05

Новини

5 листопада

Всі новини

Відключення від комуналки за борги: у Кабміні зробили заяву

Відповідно постанови Кабміну від 05.03.2022 № 206, заборонено у період дії воєнного стану в Україні припиняти або зупиняти надавати житлово-комунальні послуги українцям, якщо вони не проплатили або оплатили не в повному обсязі ці послуги.

Про це повідомляє Мінреінтеграції на своєму офіційному сайті.

Читайте також: В Україні розширили коло осіб, які мають право на житлову субсидію

На гарячу лінію відомства часто телефонують громадяни зі скаргами на те, що їм приходять попередження від надавачів комунальних послуг та електропостачання про відключення за несплату платіжок по електроенергії, газопостачанню, гарячій воді та централізованому водопостачанню. Інколи споживачів навіть залякують виселенням за відповідні борги.

"Нагадуємо, у період дії воєнного стану в Україні забороняється припинення/зупинення надання житлово-комунальних послуг населенню у разі їх несплати або оплати не в повному обсязі. Така вимога діє відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 05.03.2022 № 206. Також рішенням регулятора припинені позапланові та планові перевірки суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг (постанова НКРЕКП від 01.03.2022 № 335)", - пояснили у Мінреінтеграції.

У відомстві закликають надавачів комунальних послуг дотримуватися українського законодавства, а також з розумінням ставитися до людей, які на даний момент, в умовах повномасштабної війни в країні, не можуть оплачувати у повному обсязі дані послуги та погашати борги за це.

Водночас у Міністерстві закликають громадян з таким самим розумінням і повагою ставитисья до працівників комунальних служб, перед якими наразі постали серйозні виклики.

"За першої ж можливості підтримайте тих, хто дає нам тепло, світло, газ, воду. Оплата спожитих послуг для них сьогодні критично важлива. Цим ви зробите свій внесок в енергетичну стійкість України!", - наголошується у повідомленні.

Крім того, у разі виникнення проблем з надавачами комунальних послуг, цілодобово можна звертатися на гарячу лінію Мінреінтеграції з кризових питань за таким номером: 15-48.

Нагадаємо, Верховна Рада ухвалила другий законопроєкт стосовно мораторію на стягнення із українців боргів за житлово-комунальні послуги, створивши цим хаос, адже перший законопроєкт, від якого він залежить, ветував президент.