Пенсійний фонд України зробив зручнішим подання заяви на призначення пенсії. Зокрема, розроблено покрокове заповнення інформації та анкету-опитування для визначення того, скан-копії яких документів потрібні для призначення пенсійних виплат.
Про це пише ПФУ.
Читайте також: Як оформити пенсію тим, хто виїхав із України: покрокова інструкція
Застраховані особи, які зареєструвалися на сайті Пенсійного фонду за кваліфікованим електронним підписом (КЕП), можуть сформувати та подати заяву на призначення пенсії за такою інструкцією:
- Крок 1 - заповнити основні дані заяви на призначення пенсії (персональні, адресні, контактні, дані документів, що посвідчують особу тощо);
- Крок 2 - пройти анкету-опитування для визначення документів, скан-копії яких потрібно буде надати;
- Крок 3 - прикріпити необхідні скан-копії документів.
Після цього з'являється екранна форма з повною заявою на призначення пенсії, заповненою за результатами вищезгаданих трьох кроків, в якій надається можливість:
- редагувати заяву;
- формувати друковану форму заяви та анкети-опитування;
- підписувати заяву КЕП та відправляти її до ПФУ.
Заяву опрацьовують фахівці Пенсійного фонду, а стан обробки рішення щодо призначення пенсії можна подивитися на самому Веб-порталі ПФУ.
Раніше ми розповідали, як українці можуть збільшити розмір пенсії.