Українські мобільні оператори не готові 100% до можливого блекауту у майбутньому опалювальному сезоні.
Про це інформує Національна комісія, яка здійснює державне регулювання у сфері електронних комунікацій, радіочастотного спектру та надання послуг поштового зв'язку.
Зокрема, НКЕК проводить позапланові перевірки мобільних операторів, щоб встановити рівень їхньої підготовки до забезпечення зв'язком критично важливих об'єктів та абонентів в умовах тривалого блекауту.
Читайте також: Україна може пройти зиму без відключень світла: названо важливу умову
На сьогоднішній день, як зазначають у Нацкомісії, всі мобільні оператори повинні "забезпечити свою автономність та безперервність надання послуг абонентам протягом 3 діб", щоб не повторився зимовий сценарій, коли у багатьох абонентів при відключеннях світла зникав зв'язок.
Перевірки тривали протягом року і проблеми були виявлені у всіх трьох операторів зв'язку – Vodafone, Lifecell та Kyivstar.
"На жаль, змушені констатувати, що проведена НКЕК крайня перевірка готовності мережі до тридобового блекауту в мережі lifecell на Рівненщині показала готовність до забезпечення зв'язком для менш ніж 50% критично важливих об'єктів з необхідного мінімуму в цій галузі", - заявили в Нацкомісії та закликали компанію якнайшвидше усунути проблеми, оскільки на них можуть очікувати фінансові санкції.
Більше того, як йдеться в пресрелізі, НКЕК після виявлення порушень йшла назустріч операторам зв'язку і продовжувала термін усунення проблем на 30 додаткових днів, але не всі компанії забезпечили свої мережі автономністю.
Раніше ми давали поради та розповідали, як підготуватися до зимового блекауту.
Вас може зацікавити:
Між світлом і темрявою: що чекає на Україну майбутньої зими
Блекауту не уникнути: українців попередили про 10-годинні відключення світла
Готуємося до блекаутів: які прилади придбати вже зараз, доки не злетіли ціни