Проблеми із затриманням на кордоні виникають лише у далекобійників, яких не забронювали від мобілізації їхні роботодавці.
Про це йдеться у матеріалі "Апострофа".
Читайте також: Навіть, якщо є бронь: в Міноборони пояснили, кому треба йти до ТЦК
Очевидно, що транспортні підприємства є стратегічно важливими для економіки України, зокрема це стосується тих, хто завозить в нашу країну нафтопродукти. Тож було б логічним, якби співробітники таких підприємств мали броню від призову. Проте не всім з них вдалося це зробити.
"У багатьох нафтотрейдерів водії-дальнобійники не заброньовані. Деякі навіть дуже респектабельні, на перший погляд, мережі АЗС не змогли цього зробити, оскільки не виконали необхідних для цього критеріїв", - розповідає "Апострофу" директор консалтингової групи "А-95" Сергій Куюн.
За словами експерта, одним із таких критеріїв є рівень зарплати персоналу. Але багато підприємств практикували "конверти", через що офіційний рівень зарплат у них виявився надто низьким.
"Не бажаючи платити своїм співробітникам "білі" зарплати, ці фірми зіткнулися з наслідками свого ухилення від податків", - додав Куюн.
Детальніше читайте у матеріалі "Апострофа": Мобілізація водіїв: чи чекає на Україну паливна криза.
Раніше "Апостроф" розповідав, як змінились правила бронювання від мобілізації.
- Вас також може зацікавити:
Бронь від мобілізації за гроші: які два варіанти розглядають у Раді
Відбирають телефон, відправляють на ВЛК: нардеп скаржиться на порушення правил призову
Відстрочка від мобілізації для аспірантів: чи залежить вона від форми навчання та спеціальності