В Україні деякі банки вирішили на час дії карантину звузити можливості отримання грошей для клієнтів, зокрема, "порізати" кредитні ліміти, що викликало реакцію НБУ – у регуляторі закликали банки пояснювати такі дії. У той же час Альфа-Банк Україна з перших днів обмежувальних заходів поставив перед собою мету зберегти рівень сервісу і онлайн-доступ до продуктів і послуг банку.
Про це йдетьсяу повідомленні на сайті банку.
Так, зазначено, що Альфа-банк зберігає всі поточні ліміти по кредитних картках без змін, дозволяючи клієнтам забезпечити собі необхідну фінансову "подушку" до повноцінного виходу на роботу. В останньому оновленні мобільного банку клієнтам також відкрито опцію моментального оформлення онлайн-кредиту, а також збільшення ліміту по кредитній картці.
Крім того, Альфа-Банк Україна запустив акцію, завдяки якій клієнти отримують 10% кешбеку за витрати у найнеобхідніших категоріях – продукти харчування і таксі, а також при оплаті послуг ігрових і кіно-сервісів.
За два тижні карантину робота офісів і відділень Альфа-Банку Україна була перебудована з урахуванням необхідності забезпечення безпечного доступу клієнтів до касових операцій і консультацій менеджерів у всіх регіонах України. Безперебійна робота онлайн-сервісів - мобільного банку Alfa-Mobile Ukraine і контакт-центру, дозволяють клієнтам банку отримати повний спектр послуг у будь-якій точці країни.
"Альфа-Банк Україна в повному обсязі виконує зобов'язання перед клієнтами і партнерами. Ми залишаємося з клієнтами на зв'язку 24/7 і готові надати необхідну допомогу!", - пише пресслужба банку.