У Нафтогазі відповіли на популярні питання щодо виплати та нарахування житлових субсидій.
Публікація з відповідями з'явилася на сторінці компанії у Facebook.
Чи згорять пільги, якщо змінити постачальника під час опалювального сезону?
Субсидіанти та пільговики можуть безперешкодно змінювати постачальника газу у будь-який час. Зміна постачальника не вплине на пільги та субсидії, що були нараховані клієнту до цього.
Чи потрібно надати довідки про субсидію під час зміни постачальника?
"Нафтогаз" не вимагає таких довідок - у лютому 2021 року було налагоджено обмін даними про пільги та субсидії з органами соцзахисту.
Чи можна втратити субсидію після переходу на фіксований річний тариф?
Право на субсидію залишиться за клієнтом, скасувати її через перехід на річний тариф не можуть.
Якщо один із співвласників має пільгу, чи збережеться вона при зміні постачальника?
Збережеться. Більше того, не обов'язково, щоб вона була саме у власника – достатньо бути зареєстрованим за адресою.
Чи збережуться пільги за клієнтом, який потрапив до "Нафтогазу" як до постачальника останньої надії?
Усі пільги та субсидії зберігаються.
Чи може стати наявність мобільного телефону причиною відмови у нарахуванні субсидії?
Влітку 2021 року Кабмін скасував цю норму, тому субсидія може бути нарахована.
Раніше ми писали, що сотні тисяч українців залишилися без субсидій.