Державне підприємство "Мультимедійна платформа зовнішнього мовлення України" (телеканали "ДІМ" і "UATV") збирається виділити понад 12 млн. гривень на запуск ток-шоу Андрія Пальчевського.
Про це повідомляє "Апостроф" із посиланням на "ProZorro".
Переможцем тендеру стало ТОВ "Імаджінаріум", власником та керівником якого є Володимир Татаренко. Йому також належить компанія "Зе Медіа" – саме вона проводила опитування на місцевих виборах під назвою "5 питань від президента України Володимира Зеленського".
В описі умов тендеру йдеться про те, що шоу Пальчевського може стати головним на телеканалі "ДІМ" - всього планується зробити 60 випусків, кожен триватиме по 45 хвилин.
"Проєкт має виховний ефект та соціально важливий для людей. Повертає віру у справедливість. Дуже необхідна програма, яка допоможе відкрити правду і знайти винних. Цікаве шоу, що може стати головним на нашому телеканалі. Такі ток-шоу необхідні, вони дають можливість побачити політичного діяча у дії. Ідея проєкту не нова, але має свої цікаві сторони. Шоу має безперечне соціальне значення. Соціальне ток-шоу на телеканалі – це ознака розмови з суспільством. Через розбір життєвих проблем можна зрозуміти тенденції та проблеми, що існують на сьогодні в країні", - вказано в описі.
Ми нагадаємо, що Андрій Пальчевський неодноразово привертав увагу громадських організацій та журналістів через можливі зв'язки з російськими спецслужбами та кримінальними елементами, а також через періодичну появу в ефірі російських пропагандистських каналів. У 2020 році партія "Правий сектор" вимагала зняти Пальчевського з місцевих виборів через наявність у нього громадянства РФ.
Раніше ми також повідомляли, що телеканал "ДІМ" викрили у трансляції радянських фільмів із пропагандою комунізму.
Крім того, "Апостроф" розбирався у схемі закупівлі обладнання для телеканалу "Дім" за кошти українських платників податків.