В аеропорту Мюнхена українську сім'ю з дитиною не пустили в літак авіакомпанії МАУ.
Про це в Facebook повідомляє киянин Микола Скавронський, з яким і сталася ця НП.
"Так, мене, мою дружину і дитину тупо не пустили в літак 19-го липня на рейс МАУ Мюнхен-Київ і єдиним поясненням цьому була фраза співробітниці на гейті: "Прилетів літак меншого розміру, ніж планувалося, тому вам не вистачило місця...". Fly UIA, як взагалі таке можливо ?! Це у вас таке клієнтоорієнтоване ведення бізнесу ?!", - пише він.
За словами Скавронського, квитки Київ-Мюнхен-Київ були придбані задовго до польоту. Переліт в Мюнхен пройшов без проблем. Для повернення додому сім'я пройшла онлайн-реєстрацію на свій рейс за 48 годин до вильоту.
"Ми прибули до гейту вчасно і стояли в черзі на посадку в її початку, тобто жодним чином не можна сказати, що ми запізнилися або були останніми в черзі і тому нам "не вистачило місць".
Нас, двох дорослих і дитину 10 років, співробітниця, яка здійснювала бординг, просто відставила в сторону і попросила почекати роздруківку інших посадочних квитків в зв'язку зі зміною місць", - згадує Скавронський, додаючи, що співробітниці аеропорту до останнього запевняли його сім'ю в тому, що вони полетять.
Однак, за словами чоловіка, його сім'ю так і не пустили в літак. При цьому на борт пустили тих, хто запізнився.
Повернутися до Києва українцям вдалося отримавши посадочні талони на рейс Люфтганза, що вилітав в той же день через 7 годин.
У коментарях до запису представники авіакомпанії пояснили, що така ситуація виникла через те що в день польоту на рейс був поданий літак меншої місткості, а система автоматично видала сім'ї Скавронського нові посадочні талони без вказівки місць.
Як повідомляв "Апостроф", в аеропорту Харкова пасажири підняли скандал через багатогодинну затримку літака.