Через величезні черги біля залізничних кас, які виникли внаслідок збою у програмі онлайн-продажу квитків в "Укрзалізниці", кілька десятків пасажирів не встигли на свій потяг.
Про це написала журналіст і волонткр Ольга Решетилова у Facebook.
"В Укрзалізниці збій програми. Всім, хто купував квитки он-лайн, надіслали бланки замовлень, які треба додатково роздруковувати в касі. Відповідно на касах утворились неймовірні черги. Продовжити роботу кас або відкрити додаткові каси, ясне діло, нікому в голову не прийшло. Люди не встигали, а потяг 126Л Київ-Костянтинівка закрив двері за три хвилини до відправлення. Люди благали відкрити, але провідники були невблаганні, бо вони ж начальники. При тому що у людей на руках були бланки замовлень з усіма їхніми даними або вже роздруковані квитки", - пише журналіст.
За її словами на пероні лишилось стояти декілька десятків людей, а порожній потяг поїхав на Континівку.
"Жінка після операції на серці, яка бігала з десятої колії в каси і назад, люди з немовлятами, військові, яких можуть подати в сзч через те, що не з‘являться на службу, і я, якій треба завтра о 10 годині бути в Бахмуті. Volodymyr Omelyan все для людей, гіперлупи? Не хочете мене доставити в Бахмут на завтра? Або під‘їхати зараз на центральний вокзал в Києві? Тут Вас зараз дуже часто згадують", - написала Решетилова.
Як повідомляв "Апостроф", розпіарений швидкісний експрес з Києва в аеропорт "Бориспіль" зламався на наступний день після його запуску.