Пасажири "Укрзалізниці" розлючені відсутністю квитків на курортні напрямки в передноворічні дні.
У соцмережах піднялася хвиля обурених користувачів.
"Залізничний транспорт - найбільш консервативний у світі, тут завжди користуються принципом "не шукати кращого від гарного". Скільки себе пам'ятаю, продаж квитків завжди відкривався о 8:00 за 30 діб до відправлення. Іноді на курортні напрямки - за 45 діб, про що завжди повідомлялося. Це дозволяло купити квиток. Те, що в цьому році зробила УЗ - це не пекло, це просто за гранню! Ще сьогодні о 8:00 продаж квитків за потяги, які відправляються після 20 грудня, був закритим. Відкрився раптово (хоча, турагентства, напевно, знали). У підсумку - сайт ліг. Коли вдалося пробитися, виявилося, що на 4 (!) поїзда залишилося 6 квитків. Чи то, відкрили продаж не в усі вагони, чи то нишком продали тим, кому треба. В результаті, новорічний відпочинок псу під хвіст і попадалово на гроші за 100%-ву оплату номерів. З причини, про яку навіть подумати було безглуздо. Менеджмент УЗ - горіть у пеклі!", - написав у Facebook журналіст Олександр Власенко.
"Укрзалізниця і сервіс, надійність, клієнтоорієнтованість - ці слова не можна застосовувати разом. Щойно це підтвердилось - очікуючи на квитки до Закарпаття на Новорічні свята, які не було змоги купити до сьогодні(УЗ їх просто не продавала з Києва через "Бориспільский експрес"!), двічі на день моніторив - коли ж їх нарешті "викинуть". Викинули, схоже, пару годин тому, але загадка -квитків туди вже нема, а сайт постійно повідомляє про "нестабільний зв'язок"(у будь-якій частині столиці). УПД. Далі-цікавіше. Оплативши з десятої спроби хоча б квиток назад, я виявив, що гроші з картки списані, натомість квиток так і не прийшов (сайт УЗ тупо "ліг"). Горіть в пеклі - Кравцов і всі суперменеджери нашого державного монстра!", - написав журналіст Денис Захаров.
У той же час десятки людей пишуть на сторінці "Укрзалізниці", що купили квитки, але не отримали його, при тому, що гроші у них були зняті. А через деякий час ті ж місця були знову в продажу.
У свою чергу "Укрзалізниця" заявила про перевантаженість онлайн-системи продажу квитків і попросила клієнтів "поставитися з розумінням".
"У зв'язку зі збільшенням в 6 разів навантаження на онлайн-систему продажу квитків booking.uz.gov.ua, фахівцями Укрзалізниці вживаються заходи для забезпечення коректної роботи сервісу. Зокрема, для забезпечення проведення клієнтських платежів. Укрзалізниця просить клієнтів з розумінням ставитися до ситуації ситуації ", - йдеться в повідомленні.
Згодом стало відомо про ще одну НП з квитками на потяг.
Як повідомляв "Апостроф", розпіарений швидкісний експрес з Києва в аеропорт "Бориспіль" зламався на наступний день після його запуску.