30 червня українські туристи застрягли в аеропорту італійської Катанії - рейс PQ672 компанії SkyUp, який мав вилетіти до Києва о 18:40, переносили близько 6 разів.
Про це повідомив пасажир рейсу Андрій Дерев'янко, передає "Українська правда".
"Ми не маємо жодної підтримки від авіаперевізника. У колл-центр неможливо зателефонувати, просто ніхто не відповідає. Локальна хендлінгова компанія отримала дозвіл лише видати сендвічі. На моє питання про готель я отримав відповідь, що вони не мають такого дозволу від авіакомпанії", - розповів він.
Пасажир також зазначив, що на табло запланованих на найближчий час рейсів рейсу на Київ немає.
Пізніше він розповів, що з'явився варіант розміщення в готелі, але, за його словами, половина пасажирів не довіряє авіакомпанії - вони вважають, що їх залишать напризволяще та не хочуть залишати аеропорт.
"Тепер чекаємо на представника авіакомпанії, який має вирішити, як діяти у цій ситуації. Нагадаю, пройшло уже 7 годин з моменту запланованого вильоту", - підкреслив він.
Згодом, частина пасажирів погодилась їхати в готель, а частина - залишилася в аеропорту. Пізніше пасажири отримали повідомлення від авіакомпанії, що рейс планується на 7:20 за місцевим часом.
Як повідомляв "Апостроф", у Барселоні близько 170 пасажирів рейсу Барселона - Харків (номерSPQ 748, належить українській авіакомпанії SkyUp) потрапили в "пекельну" НП в аеропорту.