У суботу, 14 вересня, в роботі сервісів "ПриватБанку" продовжилися збої, які почалися увечері напередодні.
Про це в соцмережах повідомляють клієнти банку.
Також наявність складнощів і некоректного відображення інформації по рахунках фінустанов підтвердили в банку на гарячій лінії.
"Ми робимо все, щоб відновити процесинг після аварійного збою", - сказав оператор.
Глава регіонального прес-офісу "Приватбанку" в Києві Олександр Жильцов розповів, що проблеми у клієнтів банку виникли через аварійний збій в програмі процесингу.
"Технічні служби банку проводять комплекс заходів для відновлення стабільної роботи мережі безготівкових операцій", - сказав Жильцов.
За його словами, більшість програм процесингу вже працюють в звичайному режимі.
"Роботу вже налагодили, просто потрібно закрити питання, які залишилися зі вчора. Збільшуємо пропускну здатність, щоб в подальшому уникнути таких ситуацій", - говорять в прес-службі.
На питання, що стало причиною збою, в банку відзначили, що було "активне збільшення навантаження, трафік суттєво зріс".
Нагадаємо, як раніше повідомляв "Апостроф" 11 вересня в "ПриватБанку" були проведені масштабні обшуки .