4 червня клієнти "ПриватБанку" помітили збій в системі роботи програми для телефону "Приват24".
Про технічну проблему повідомляють з самого ранку, а деякі також уточнюють, що не могли увійти в додаток ще 3 червня ввечері.
Його користувачі не можуть увійти в звичайний мобільний додаток, а також програму для бізнесу. При спробі входу видає помилку "504" або пише "Помилка сервера".
"Приват24 лежить. Пише: Request failed with status code 504", - повідомляють користувачі в групі банку на Facebook-сторінці.
"Так, аварійна ситуація зв'язку. Не проходить авторизація в Приват24. Процесінг, оплата картами і банкомати працюють в штатному режимі", - пише Obozrevatel, посилаючись на прес-службу "ПриватБанку".
Також в службі відзначили, що усунення проблеми може зайняти близько півгодини.
Як повідомляв "Апостроф", в квітні в "ПриватБанку" також спостерігався масштабний збій. Клієнти не могли провести платежі.