Відомий український бренд жіночого одягу VOVK презентував новий кампейн, в якому показав не тільки трендові образи сезону осінь-зима, але і нагадав про те, як важливо залишатися собою і приймати себе.
"Сучасний світ з його шаленим ритмом життя часто не залишає нам часу на самих себе. А якщо додати до цього ще й величезну кількість стереотипів, які сковують своїми умовностями, втратити своє "Я" стає дуже просто.
Занадто емоційна, вимоглива або успішна - напевно ви чули ці слова в повсякденному житті, коли вели себе не так, як очікував від вас соціум. А що якщо зважитися і відкинути всі ці "занадто" -просто залишатися собою в будь-якій життєвій ситуації і не звертати уваги на стереотипи", - йдеться у пресрелізі.
Український бренд жіночого одягу VOVK презентував свій новий Campaign Autumn-Winter 20/21, в якому показав не тільки трендові образи сезону осінь-зима, але і нагадав про те, як важливо залишатися собою і приймати себе. Продемонструвати свою сміливість в боротьбі зі стереотипами зважилися співробітниці компанії.
Всі учасниці VOVK Campaign Autumn-Winter 20/21 прийняли виклик і своїм прикладом показали, що важливо зберігати свою індивідуальність і не боятися демонструвати справжнє своє "Я". І, презентували нові моделі одягу, які дозволяють щодня створювати стильні образи.
Еко-шкіра, актуальні кольори і яскраві принти - все це гармонійно доповнює щоденний гардероб і дозволяє створити безліч аутфітов для будь-якого випадку.
Класичний червоний, глибокий смарагдовий, сонячний гірчичний і універсальний чорний - моделі в цих кольорах вже доступні до замовлення на VOVK.COM і в мережі студій по всій Україні.
У сезоні осінь-зима 20/21 жіночі брючні і костюми трійки, романтичні сукні і трендова еко-шкіра користуються особливою популярністю. Ще один важливий факт, моделі одягу представлені в широкій розмірній сітці. Це дозволяє створити ідеальний образ для будь-якої фігури.
#Будь_собою з VOVK - головний посил і хештег кампейну. Його вже підхопили не лише справжні шанувальниці бренду, а й популярні блогери. Вони вибрали для себе луки з нового Campaign Autumn-Winter 20/21 і готові демонструвати свою індивідуальність кожен день.