RU  UA  EN

Вівторок, 5 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 44.30
НБУ:USD  41.00
Суспільство

Названо найнадійніші кросовери, які рідко ламаються і не бояться поганих доріг

Експерти назвали рейтинг найкращих кросоверів з пробігом, які не ламаються і не вимагають надто вартісного ремонту.

Про це пише видання "За рулем".

Toyota RAV4 III поколения (XA30)

RAV4 навіть з пробігом користуються попитом і повільно втрачають в ціні. Це надійні автомобілі, в них не буває серйозних несправностей. Ці машини обладнані бензиновими двигунами 2.0 і 2.4, а також дизельним 2.2 з різними варіантами потужності. Спочатку на RAV4 третього покоління ставили 5-ступінчасту механіку і 4-ступінчастий автомат, а на більш пізні версії - 6-ступінчаста механіка і варіатор. Двигуни і коробки безпроблемні, природно, якщо їздити акуратно і регулярно обслуговувати. Навіть варіатор служить без капремонту 150 тисяч км і більше. Слабкими місцями цього авто називають слабку кермову рейку, що вимагає заміни або перебирання в середньому раз в 50 тисяч кілометрів, а також нестійке лакофарбове покриття, на якому швидко з'являються подряпини і відколи.

Honda CR-V IV покоління (RM1-RM4)

Четверте покоління Honda CR-V вважається найвдалішим. Кросовер навіть очолював рейтинг десяти найбільш безпроблемних автомобілів, складений на основі TUV Report 2020 (німецький рейтинг надійності). Кращим двигуном вважається дволітровий R20A - він спокійно пробігає 350 тисяч км і більше. Коробки передач, як механічна, так і автоматична, надійні.

CR-V має великий за мірками класу багажник (589 літрів) і досить ніжну підвіску. При систематичному перевантаженні і їзді по поганих дорогах можуть розбиватися шарніри і просідати пружини. На автомобілях старше восьми років відзначають зростання люфтів в рульовому. Також зношується втулка правої рульової тяги. Правда, міняти рейку не потрібно - у продажу є ремкомплекти, і багато сервісів відновлюють ці механізми.

Mazda CX-5 I покоління (KE)

Кросовер Mazda CX-5 I покоління - перша модель, яка розроблена в рамках нової концепції Skyаctiv, що спрямована на максимальне полегшення всіх вузлів і агрегатів. Він обладнаний хорошими бензиновими двигунами 2.0 і 2.5, в той же час дизельний 2.2 критикують за погане ущільнення паливних форсунок і ненадійний вакуумний насос. Ці несправності призводять до тяжких наслідків, правда, дизельних версій серед всіх Mazda CX-5 не дуже багато.

В цілому, Mazda CX-5 - безпроблемний автомобіль. І за великим рахунком потребує тільки в планових ТО навіть при пробігах за 200 тисяч км.

Suzuki Grand Vitara II покоління (JT)

Grand Vitara - це надійний, однак дорогий автомобіль на вторинному ринку. Він без проблем проходить сотні тисяч кілометрів. Автомобіль комплектувався 5-ступінчастою механікою і 4-ступінчастим автоматом. Обидва агрегати надійні, причому автомат хвалять навіть більше. До недоліків відносять хіба що повільність.

Слабким місцем машини є її передній редуктор, в який при форсуванні глибоких калюж через сапун може потрапляти вода. Тому багато власників надягали на нього трубку з виведенням під капот. Позашляхові здібності Suzuki Grand Vitara хороші, а тому великий ризик нарватися на екземпляр з-під оффроудера.

Hyundai Santa Fe III покоління (DM)

Бензинові двигуни Hyundai Santa Fe 2.4 MPI, 2.4 GDI, 3.3 і наддувний 2.0 в цілому хвалять. Дизельні двигуни 2.0 і 2.2 вважаються досить примхливими і менш надійними. Через неякісне пальне у них швидко виходять з ладу дорогі ТНВД і клапани рециркуляції вихлопних газів EGR. У них також підвищена витрата моторного масла і недовгий термін служби фільтру сажі.

Малуватий хід задньої підвіски, через що можливі пробої стійок (на великих ямах). На автомобілях до 2013 року крихкий корпус заднього диференціала, який легко розколоти.

Слабким місцем кросовера є занадто ніжне лакофарбове покриття кузова. Також на Santa Fe стукають кермові рейки, що викликається зносом гнучкою муфти рульової колонки. Складна мультимедійна система MTXT900DM може глючити і зависати.

Як повідомляв "Апостроф", раніше назвали кращі дизельні авто, які витрачають мало палива.