Експерти назвали автомобілі, які є найнадійнішими і найвитривалішими. Ці машини регулярно входять до рейтингів найкращих авто року.
Про це повідомляє "РБК - Autonews".
Subaru Forester
Впродовж тривалого часу Forester завжди знаходяться поруч з трійкою лідерів американських рейтингів. Кросовер ніколи не купували для гонок, а конструкція стандартних версій з атмосферними моторами і найпростішим 4-ступінчастим "автоматом" вважається "вічною". Все це стосується як машин другого покоління (SG), так і третього (SH).
Ford Fusion
Компактні моделі рідко входять до рейтингів надійності через дешеву конструкцію, але мікровен Fusion, який випускався в Німеччині з 2002 року, славиться своєю надійністю навіть якщо йдеться про машини віком майже 20 років. Автомобіль обладнаний простим атмосферником об'ємом 1,4 або 1,6 л, найчастіше в парі з механічною коробкою передач, і має міцну підвіску з великим кліренсом. Не витримує часу лише дешева оздоблення салону.
Toyota Corolla
Сімейство Corolla не випадково є наймасовішим на планеті. Еталоном в сенсі надійності зазвичай вважають машини дев'ятого покоління з індексом E120, власники яких їздять без серйозних поломок протягом як мінімум десяти років. Кузов не іржавіє, а атмосферні двигуни об'ємом 1,4, 1,6 і 1,8 л без ремонту ходять кілька сотень тисяч кілометрів. Власники старших машин відзначали лише проблеми з другорядною електропроводкою.
Audi TT
Цей спорткар з турбомотором стабільно входить в рейтинги надійності автомобілів з великим пробігом і віком до 20 років, якщо йдеться про машини першого покоління в заводському виконанні і з переднім приводом. 4-ціліндровий мотор 1,8 л має наддув, але в цілому набагато простіший за сучасні аналоги, а до появи коробки DSG на машину ставили надійний "автомат" Tiptronic. Вразливим місцем автомобіля є лише турбіна.
Audi A6
Audi A6 другого покоління очолив німецький рейтинг надійності ADAC ще 15 років тому, і з того часу нові версії стабільно входять в топ трьох- і п'ятирічок, а старі - в рейтинги машин старше 10 років. 15 років тому основу становили атмосферні мотори V6, ці ж версії на ходу і сьогодні. Варіатор і пневмопідвіска надійністю, навпаки, не відрізнялися.
Mercedes SLK
Цей нестандартний автомобіль постійно входить в десятку найбільш надійних підтриманих машин віком від 10 до 20 років завдяки високій якості збірки і порівняно простій конструкції. Двигуни моделі першого покоління оснащувалися приводними нагнітачами, а 5-ступінчаста коробка-"автомат" власного виробництва вважалася мало не вічною. Ці машини досі зустрічаються на дорогах, але за роки виробництва їх було випущено не так багато.
Toyota RAV4
9 з 10 власників Toyota RAV4 ніколи не стикалися з технічними проблемами, причому це стосується навіть машин другого покоління, які випускалися з 2001 року. Атмосферні мотори об'ємом 2,0 і 2,4 л можна назвати вічними, як і коробки-"автомат". Обслуговування підвіски може виявитися недешевим, але автомобіль потребує його рідко.
Honda CR-V
Традиційно високі рейтинги надійності марки Honda забезпечує в першу чергу кросовер CR-V, який без проблем пробігає не менше 300 тис. км без серйозного ремонту. Організація Consumer Reports багато років поспіль називається його лідером по надійності в своєму класі, а німецький TUV стабільно ставить його в трійку лідерів серед машин до 10 років. Підвіска і коробки передач славляться надійністю, як і атмосферні мотори.
Lexus RX
І сам бренд, і його флагманський кросовер багато років поспіль утримують верхні рядки американських рейтингів надійності. Показник ступеня надійності цього кросовера склав дуже пристойні 95,35%, а сама марка багато років поспіль ділить верхні рядки рейтингів надійності з брендом Toyota. З великими пробігами можна брати моделі другого і третього покоління, але тільки з атмосферними моторами.
Toyota Camry
Унікальний автомобіль утримує лідерство на вторинному ринку в США і в Росії, а от в Європі ця модель не продається вже давно. Ці седани їздять без проблем більше 300 тис. км, а двигуни (крім V6 3,5) і коробки передач називають "мільйонниками". На дорогах багато дуже бадьорих машин п'ятого (XV30) і шостого (XV40) поколінь, які роками зберігають високу залишкову вартість.
Як повідомляв "Апостроф", експерти з Німецької екологічної організації Environmental Action Germany назвали п'ять позашляховиків, які незручні при експлуатації в місті і споживають занадто багато бензину.