Експерти назвали 10 найбільш божевільних військових літаків, які відомі сьогодні. До переліку увійшли і стелс-бомбардувальники, і масивні носії. Ці військові літаки випереджають щонайменше на 20 років все, що відомо сьогодні громадськості.
Про це пише видання Hotcarc.
10. B-2-Spirit
Цей бомбардувальник вперше здійснив польоти в липні 1989 році і на сьогоднішній день залишається одним із найдивніших військових літаків із його унікальною конструкцією "крило летючої миші". Регулярні оновлення допомагають бомбардувальнику йти в ногу з сучасними технологіями і він залишається одним з найстрашніших військових літаків, які піднімаються в небо.
9. SR-71 Дрозд
Це був цар у світі підпільного повітряного спостереження задовго до того, як безпілотники стали найкращим інструментом. Вперше він був представлений в 1966 році і вірно служив військовим США більше 3 десятиліть до виходу на пенсію в 1998 році. Дрозд встановив кілька рекордів швидкості та висоти, включаючи абсолютний рекорд швидкості - неймовірних 3529,6 км за годину, що більше ніж у 3 рази швидкість звуку!
8. V-22 Osprey
Боїнг, який відповідальний за це диво, описує його як багатоцільовий військовий літак із нахиленим ротором, вертикальним зльотом і посадкою. Цей унікальний літак може працювати як гелікоптер, а тоді, коли це потрібно, його ротори можна нахиляти вперед, ефективно перетворюючи літак на турбогвинтовий літак великої дальності. Вони були ефективно розгорнуті в Іраці та інших зонах бойових дій. У 2019 році об'єднаний флот V-22 Ospreys з військовими США перетнув позначку в 500 тисяч годин польоту.
7. Eurofighter Typhoon
Цей дельта-крилатий винищувач не мав рівних у спарингах, коли серійна версія вперше вилетіла в 2008 році. Літак навмисно спроектований для аеродинамічної нестабільності в польоті, що надає йому найвищу маневреність у боях із зниженим опором та посиленою підйомною здатністю.
6. F-82 Twin Mustang
F-82 Twin Mustang краще розглядати як 2 літаки, що мають єдину пару крил. Спочатку він був розроблений як супровід далекої дальності для B-29 Superfortress під час Другої світової війни. На жаль, літак мав досить короткий термін служби - він вийшов у відставку в 1953 році, менше ніж через 10 років після дебюту.
5. СН-54 Tahre
На перший погляд, цей гелікоптер виглядає як тендітна бабка, що обережно пробирається в небо. Однак у його неймовірних можливостях підйому та транспортування немає нічого тендітного. Гвинтокрил варто сприймати як літаючий кран: він здатний перевезти вантаж вагою 25 тисяч фунтів і транспортувати його на великі відстані до необхідного пункту призначення. CH-54 Tahre широку використовували під час в'єтнамського конфлікту і він залишався в армії США до 1980-х років, коли був відправлений у відставці.
4. Ка-52 Алігатор
"Алігатор" - страшний російський ударний вертоліт з унікальною коаксіальною роторною системою, яка забезпечує більш стабільний політ, більшу швидкість і здатність нести більшу вагу в порівнянні з конкурентами з одним ротором. Роторна система - не єдина крута особливість цього вертольота. Він розвиває максимальну швидкість до 196 миль в годину і може бути налаштований на різноманітне озброєння, включаючи протикорабельні ракети для морських операцій.
3. A-10 Thunderbolt II
Це літак, який є трохи більшим за масивну гармату, вбудовану в трубчасту раму і підтримувану 2 великими двигунами. Однак це "потворне каченя" - найстрашніший наземний літак, який існує на сьогодні. Його основне озброєння - семиствольна автоматична гармата, яка може зі смертельною точністю викидати 30-міліметрові кулі зі швидкістю 65 пострілів в секунду.
2. X-15
X-15 має нетрадиційний дизайн: він майже як ракета, що пов'язано з незвичним методом "зльоту". Замість того, щоб злетіти з посадкової смуги, ракета-літак був розроблений для підняття до неба під черевом модифікованого літака B-52, а потім продовження свого шляху.
1. B-52 Stratofortress
Одна бомба вагою 500 фунтів може зробити кратер діаметром 30 футів і глибиною до 15 футів, залежно від місцевості. B-52 у бою може скинути 50 бомб за лічені секунди. Це руйнівний ефект, який може дати цей літак. Вперше він полетів у квітні 1952 року і досі залишається на озброєнні.
Як повідомляв "Апостроф", автомобільні експерти назвали 10 найкращих електрокарів 2020 року і розмістили гібриди у своєрідному рейтингу надійності "зелених" авто.