RU  UA  EN

Четвер, 21 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00
Суспільство

Новини

21 листопада

Всі новини

В Україні повернуть техогляд авто: як перевірятимуть і що загрожує власникам

Міністр інфраструктури Владислав Криклій розповів про те, що до 2022 року потрібно буде повернути в Україну обов'язковий техогляд для автомобілів. Але планують відновити не тільки обов'язковий технічний огляд транспортних засобів, а також дозволити патрульним поліцейським проводити власну експертизу машин (техогляд).

Про це пише Ligazakon.

Ще в 2017 році було встановлено 5-річний термін впровадження техогляду. Адже технічний стан автомобіля це важливе питання не тільки безпеки, але й екології. Нещодавно вже повернули обов'язковий техогляд для комерційного транспорту. Зараз ці послуги надають приватні фірми, а держава перевіряє і контролює процес. Крім того, введення обов'язкової фотофіксації процесу знижує ризик вирішити щось за допомогою хабара. Планують, крім фотофіксації ввести і відеофіксацію, як це роблять в Європі.

Хто повинен буде проходити обов'язковий технічний огляд?

Владислав Криклій пояснив, що в першу чергу техогляд буде введений, як обов'язковий, для вживаних легкових автомобілів, які будуть ввозитися з-за кордону. Але протягом кількох найближчих років буде введено обов'язковий технічний огляд для всіх транспортних засобів в Україні. Контроль за цим процесом буде здійснювати спеціальна регулююча організація, перевірку ж залишать приватним фірмам.

Обов'язковий технічний контроль передбачає перевірку системи гальмового і рульового керування, зовнішніх світлових приладів, пневматичних шин та коліс, світлопропускання скла, газобалонного обладнання (за наявності), інших елементів у частині, що безпосередньо стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища.

Які штрафи можуть бути?

Можливі штрафи за несвоєчасне проходження техогляду будуть розраховувати виходячи з тих, що діють зараз.

Адже, наприклад, таксі та комерційні автомобілі проходять техогляд щорічно, починаючи з моменту першої реєстрації. І штрафи за несвоєчасне техогляд пропонується збільшити з 20 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а це значить, що вони можуть вирости з 340 гривень до 1700 гривень.

Як повідомляв "Апостроф", в Міністерстві інфраструктури України має намір зобов'язати всіх водіїв автобусів і вантажівок періодично проходити перенавчання і здавати іспити.