RU  UA  EN

Пʼятниця, 3 травня
  • НБУ:USD 39.30
  • НБУ:EUR 41.95
НБУ:USD  39.30
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

3 травня

Всі новини

Молодіжні медіа на сході України отримали підтримку від USAID

Благодійний фонд "Посмішка ЮА" за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), реалізував соціальний проєкт "Увімкнись", що спрямований на розвиток молодіжних медіа на сході України.

За результатами опитування громадської думки, проведеного IRI в серпні-жовтні 2020 року, в середньому 25% жителів східних областей України не знають про судову, антикорупційну та медичну реформи, а 35% із них оцінюють такі реформи негативно. Водночас у цих регіонах спостерігається вагомий вплив проросійських ЗМІ, а в Донецькій, Запорізькій та Луганській областях він вищий, ніж в інших регіонах.

З метою збалансування інформаційного простору українців у східних областях, надання можливостей для споживання об’єктивної інформації та зменшення впливу проросійської пропаганди, благодійний фонд "Посмішка ЮА" за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) реалізував соціальний проєкт, в результаті якого вдалося залучити активну молодь Запорізької, Донецької та Луганської областей до розвитку власних молодіжних медіа.

"Проєкт стартував на початку літа і мав три основні етапи. Учасники пройшли освітній медіакурс про те, як вести й популяризувати власні медіа, від практикуючих фахівців (зокрема, кураторами курсу виступили експерти AMS Agency та видавничої групи "Картель"). Потім відвідали молодіжні центри та хаби у містах Сєвєродонецьку, Маріуполі, Мелітополі та Запоріжжі. І у фіналі позмагалися у конкурсі медіа-проєктів", – розповідає Анна Чернова, координаторка проєкту "Увімкнись".

Загалом у проєкті взяли участь 10 молодіжних команд із Запорізької, Донецької та Луганської областей. Більшість із них вже мали досвід створення контенту, який був би корисним для їхньої громади. Але завдяки участі в освітньому курсі, вони посилили власні навички, систематизували підхід до створення контенту, розробили стратегії популяризації своєї діяльності серед мешканців громади та вивели власні сторінки в соцмережах на новий рівень. Три найкращі команди, що здобули перемогу в конкурсі проєктів, отримали додаткове технічне оснащення для запису та демонстрації відео і фінансування для просування своєї роботи. Переможці проєкту "Увімкнись":

Команда "Варта ТБ" (Луганська область) із проєктом, який сприяє підвищенню рівня інформаційної грамотності, посиленню інформаційної безпеки та протидії пропаганді.

Команда Молодіжної ради Селидівської громади (Донецька область) із проєктом, який сприяє розвитку молодіжного активізму та громадянської свідомості.

Збірна команда Запоріжжя "No Violence Generation" (Запорізька область) із проєктом, який сприяє протидії насильству та посиленню обізнаності про алгоритми безпечної поведінки серед молоді.

Всі команди активно ведуть соціальні мережі та створюють контент, що привертає увагу до сучасних проблем в Україні. Завдяки розвитку молодіжних медіа, посилюються можливості для протидії дезінформації онлайн-просторі та відбувається підвищення рівня свідомого ставлення населення до проблем, реформ та подій, що відбуваються в країні.

Проєкт "Увімкнись" реалізується фондом "Посмішка ЮА" за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).