RU  UA  EN

Пʼятниця, 22 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00
Суспільство

Новини

22 листопада

21 листопада

Всі новини

Що робити пенсіонеру, якщо "Дія" некоректно відображає дані: пояснення ПФУ

Дедалі більше цифрових документів з'являється в мобільному застосунку "Дія". Одним із них стало і пенсійне посвідчення.

Про це повідомляє Пенсійний фонд України.

У застосунку доступні посвідчення щодо таких видів пенсій:

  • за віком: для жінок – від 55 років, для чоловіків – від 60;
  • спеціальне: видане за інвалідністю, втратою годувальника тощо.

Посвідчення за віком має підтягуватися у "Дії" автоматично, проте деякі українці зіткнулися з некоректним відображенням даних у застосунку.

"Пенсійний фонд України, через те, що ваші працівники неправильно щось внесли в базу, моє пенсійне підтяглося з помилкою, тобто замість серії та пенсійного номера у " Дії" відображається мій податковий номер", - пише John Smith на сторінці фонду у Facebook.

У відповідь у ПФУ пояснили: "У разі, якщо в мобільному застосунку "Дія" з'являється повідомлення: "Ми не знайшли ваші дані", невірно чи некоректно відображається інформація про пенсійне посвідчення або якщо електронне відображення пенсійного посвідчення взагалі відсутнє, Пенсійний фонд України може допомогти перевірити Ваші дані. Для цього радимо звернутися до органів Фонду у найзручніший спосіб та надати персональні дані для перевірки" .

Раніше "Апостроф" розповідав, додати пенсійне посвідчення в "Дію" .