Абоненти "Київстар" масово скаржаться на збої в роботі оператора. Є проблеми із поповненням рахунку, дзвінками та іншими функціями.
"Апостроф" розповідає, що відбувається.
Проблеми у роботі мережі "Київстар" розпочалися у понеділок, 31 жовтня. Хоча компанія не підтвердила збої в понеділок, багато користувачів скаржаться на неналежну роботу мережі вже другу добу. 1 листопада додалися нові проблеми.
Читайте також: Що робити, якщо після відключення світла зник мобільний зв'язок: інструкція
"У зв'язку з тимчасовими обмеженнями в інформаційних системах компанії можуть виникати короткочасні труднощі з поповненням рахунку. Вибачаємося за тимчасові незручності. Ми працюємо над їх швидким усуненням і рекомендуємо повторити спробу поповнення за годину", – відповіли представники оператора у коментарі абонентки у Twitter.
Раніше "Апостроф" публікував інструкцію для абонентів усіх операторів, як поповнити рахунок на мобільному без доступу до інтернету.