НКЕК з січня 2023 року провела вісім позапланових перевірок операторів мобільного зв'язку "Київстар", "Водафон" та "Лайфселл" у Київській, Львівській, Одеській і Рівненській областях. Порушення були виявлені у всіх трьох операторів.
Про це повідомила прес-служба НКЕК.
Читайте також: Суд заарештував "Київстар": всі подробиці і заява компанії
Зазначається, що перевірки були проведені в операторів ПрАТ "Київстар" у Київській, Львівській, Одеській областях, ПрАТ "ВФ Україна" у Київській, Львівській, Одеській областях та ТОВ "Лайфселл" у Київській, Львівській, Одеській та Рівненській області.
"НКЕК двічі йшла назустріч операторам і своїм Рішенням продовжувала термін усунення порушень, зазначених у приписах, на додаткових 30 днів... У встановлений термін кожен із операторів повідомив про успішне усунення порушень, виявлених в ході перевірок", - зазначають у Нацкомісії.
В той же час в НКЕК повідомили, що проведена крайня перевірка готовності мережі до трьодобового блекауту в мережі ТОВ "Лайфселл" у Рівненській області показала готовність до забезпечення зв’язком для менш ніж 50% критично важливих об’єктів з необхідного мінімуму по області. НацКомісія закликала "Лайфселл" негайно усунути порушення у термін 20 днів.
Як повідомляв "Апостроф", раніше енергетики розповіли, що чекати українцям наступної зими.
- Вас також може зацікавити:
В Україні почалися аварійні відключення світла: кому діставати генератори та чого чекати далі
Готуємося до нового блекауту: чим можна запастися вже зараз
Популярний мобільний оператор змінює послуги: що подорожчає з 1 жовтня