RU  UA  EN

Понеділок, 6 травня
  • НБУ:USD 39.25
  • НБУ:EUR 41.90
НБУ:USD  39.25
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

6 травня

5 травня

Всі новини

Мережа повністю "ляже" під час блекауту: як мобільні оператори "готувалися" до відключень світла

НКЕК з січня 2023 року провела вісім позапланових перевірок операторів мобільного зв'язку "Київстар", "Водафон" та "Лайфселл" у Київській, Львівській, Одеській і Рівненській областях. Порушення були виявлені у всіх трьох операторів.

Про це повідомила прес-служба НКЕК.

Читайте також: Суд заарештував "Київстар": всі подробиці і заява компанії

Зазначається, що перевірки були проведені в операторів ПрАТ "Київстар" у Київській, Львівській, Одеській областях, ПрАТ "ВФ Україна" у Київській, Львівській, Одеській областях та ТОВ "Лайфселл" у Київській, Львівській, Одеській та Рівненській області.

"НКЕК двічі йшла назустріч операторам і своїм Рішенням продовжувала термін усунення порушень, зазначених у приписах, на додаткових 30 днів... У встановлений термін кожен із операторів повідомив про успішне усунення порушень, виявлених в ході перевірок", - зазначають у Нацкомісії.

В той же час в НКЕК повідомили, що проведена крайня перевірка готовності мережі до трьодобового блекауту в мережі ТОВ "Лайфселл" у Рівненській області показала готовність до забезпечення зв’язком для менш ніж 50% критично важливих об’єктів з необхідного мінімуму по області. НацКомісія закликала "Лайфселл" негайно усунути порушення у термін 20 днів.

Як повідомляв "Апостроф", раніше енергетики розповіли, що чекати українцям наступної зими.

  • Вас також може зацікавити:

В Україні почалися аварійні відключення світла: кому діставати генератори та чого чекати далі

Готуємося до нового блекауту: чим можна запастися вже зараз

Популярний мобільний оператор змінює послуги: що подорожчає з 1 жовтня