RU  UA  EN

Пʼятниця, 22 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00
Суспільство

Новини

21 листопада

Всі новини

Чи треба міняти паролі після збою в Київстарі: озвучено остаточну відповідь

Внаслідок атаки російських хакерів на українську компанію мобільного зв'язку Київстар, персональні дані абонентів не викрадені, тому необхідності змінювати паролі немає.

Про це "Київ24" повідомила директор з корпоративних комунікацій компанії Анна Захараш.

Читайте: "Київстар" відновлює роботу: абонентам дали важливі поради і пообіцяли компенсацію

Змінити паролі можна виключно з додаткової безпеки, за бажанням абонентів.

Вона зазначила, що в інтернеті поширюються інформація про нібито "злиття" персональних даних абонентів, але це фейк.

У компанії натомість попередили користувачів щодо шахрайських схем, які можуть використовуватися зловмисниками в цей час. "Будь ласка, якщо ви бачите, що вас просять надати якісь персональні дані третій особі, не робіть цього", – звернулася Захараш до абонентів.

Читайте: Дані українців у безпеці: в "Київстарі" закликали не вірити фейкам і розповіли, коли відновиться зв’язок

Вона зазначила, що компенсації будуть надані виключно через офіційні канали.

У "Київстарі" наголосили, що будуть інформувати про повне відновлення функціональності своїх послуг після завершення всіх необхідних стабілізаційних робіт. Скажімо, SMS-послуги відновляться вже завтра, 16 грудня.

У прес-службі додали, що в деяких населених пунктах можливі тимчасові проблеми з якістю зв’язку, але ці питання швидко вирішуються.

Нагадаємо, що зловмисникам-хакерам вдалося вразити кіберзахист оператора мобільного зв'язку "Київстар" через обліковий запис одного зі співробітників.

Вас зацікавить:

"Київстар" відновлюється після атаки хакерів: що ще запрацювало

"Відчуття, що нас Бог за щось карає": мережа вибухнула мемами через збій "Київстару"

У Лубянки є всі можливості: хто стоїть за атакою на "Київстар" і що Україні чекати далі