Внаслідок атаки російських хакерів на українську компанію мобільного зв'язку Київстар, персональні дані абонентів не викрадені, тому необхідності змінювати паролі немає.
Про це "Київ24" повідомила директор з корпоративних комунікацій компанії Анна Захараш.
Читайте: "Київстар" відновлює роботу: абонентам дали важливі поради і пообіцяли компенсацію
Змінити паролі можна виключно з додаткової безпеки, за бажанням абонентів.
Вона зазначила, що в інтернеті поширюються інформація про нібито "злиття" персональних даних абонентів, але це фейк.
У компанії натомість попередили користувачів щодо шахрайських схем, які можуть використовуватися зловмисниками в цей час. "Будь ласка, якщо ви бачите, що вас просять надати якісь персональні дані третій особі, не робіть цього", – звернулася Захараш до абонентів.
Вона зазначила, що компенсації будуть надані виключно через офіційні канали.
У "Київстарі" наголосили, що будуть інформувати про повне відновлення функціональності своїх послуг після завершення всіх необхідних стабілізаційних робіт. Скажімо, SMS-послуги відновляться вже завтра, 16 грудня.
У прес-службі додали, що в деяких населених пунктах можливі тимчасові проблеми з якістю зв’язку, але ці питання швидко вирішуються.
Нагадаємо, що зловмисникам-хакерам вдалося вразити кіберзахист оператора мобільного зв'язку "Київстар" через обліковий запис одного зі співробітників.
Вас зацікавить:
"Київстар" відновлюється після атаки хакерів: що ще запрацювало
"Відчуття, що нас Бог за щось карає": мережа вибухнула мемами через збій "Київстару"
У Лубянки є всі можливості: хто стоїть за атакою на "Київстар" і що Україні чекати далі