Експерти проаналізували ефективність найбільш продаваних алкогольних напоїв у всьому світі та назвали 10 найпопулярніших брендів.
Про це йдеться у звіті Brand Champions-2024, пише The spirits business.
Читайте також: Пити чи не пити? Вчені відкрили секрет спільного вживання алкоголю подружжям
За інформацією Euromonitor International, загальний обсяг спиртних напоїв у 2023 році зріс на 1,4% порівняно з 2022 роком. Чотирьом з 10 найкращих марок вдалося наростити продажі. Йдеться про продажі спиртного у дев’ятилітрових коробках.
10. Imperial Blue
Попри падіння обсягів продажів майже на 5%, Imperial Blue, що належить Pernod Ricard, залишається на 10 місці та четвертим за обсягом індійського віскі у світі.
- у 2023: 22,8 млн ящиків;
- у 2022 році: 24,0 млн.
9. Тандуай
Філіппінська марка Tanduay зазнала найбільшого падіння продажів серед усіх брендів у першій десятці, опустившись із п’ятого місця у 2023 році на дев’яте у 2024 році (-14,7%). Проте залишається найбільш продаваним брендом рому у світі, а його найближчий конкурент – Bacardí – також зазнав падіння.
- 2023 рік: 23,4 млн ящиків;
- 2022 рік: 27,4 млн.
8. Officer’s Choice
Попри зниження продажів на 6%, у десятці залишається індійський бренд віскі Officer’s Choice. Йому вдалося утриматися на місці третього найбільш продаваного індійського віскі у світі.
- 2023 рік: 23,4 млн ящиків;
- 2022: 24,9 млн.
7. Smirnoff
Найбільш продавана горілка у світі Smirnoff, можливо, зберегла свою корону, але вона скотилася з четвертого на сьоме місце в загальному списку після падіння на 7,7%.
- 2023 рік: 26,0 млн ящиків;
- 2022 рік: 28,1 млн.
6. Chum Churum
Корейська марка соджу Chum Churum є перша у списку, яка збільшила свої продажі з 2022 року, досягнувши зростання на 3,9% до 27 мільйонів ящиків і підскочивши з сьомої позиції на шосту.
- 2023 рік: 27,0 млн ящиків;
- 2022: 26,0 млн.
5. -196ºC Strong Zero
Бренд Suntory Global Spirits RTD -196ºC Strong Zero наростив продажі на 2,1% до 27,8 млн ящиків. У 2020 і 2022 роках бренд зазнав падіння, а його показник торік збігся з продажами в 2021-му.
- 2023 рік: 27,8 млн ящиків;
- 2022 рік: 27,3 млн.
4. Royal Stag
Минулорічний чемпіон індійського віскі Royal Stag від Pernod Ricard також досяг зростання у 2023 році, додавши 3% до 27,9 млн ящиків і перескочивши з шостого місця на четверте.
- 2023 рік: 27,9 млн ящиків;
- 2022 рік: 27,1 млн.
3. Віскі McDowell’s
Чемпіон з виробництва індійського віскі, McDowell’s Whisky, що належить United Spirits, у 2023 році зріс на 2,1% і міцно утримався на третьому місці в топ-10 брендів спиртних напоїв, які найбільше продаються.
- 2023 рік: 31,4 млн ящиків;
- 2022: 30,8 млн.
2.White Claw (Білий кіготь)
Попри те, що White Claw досі домінує в секторі RTD, торік продажі марки знизились на 4%. У минулому році він вийшов за межі сфери науково-технічних досліджень, випустивши горілку, а в 2024 році він дебютував з лінійкою Tequila RTD.
- 2023 рік: 56,6 млн ящиків;
- 2022 рік: 59,0 млн.
1. Джинро
Бренд Supreme Brand Champion знизився на 3,5%. Залишається найбільш продаваним брендом у світі, а White Claw відстає майже на 41 мільйон ящиків.
- 2023 рік: 97,4 млн ящиків;
- 2022: 100,9 млн.
Раніше "Апостроф" розповідав, які хвороби лікують медичним канабісом та які в нього корисні ефекти, доведені наукою.
- Вас також може зацікавити:
Лікар розповів, чи допоможе активоване вугілля полегшити стан при похміллі
Сприяють здоровому сну: дієтолог назвав найкращі продукти і напої для вечері
Безпечна доза: скільки і якого алкоголю можна випити водієві, щоб не перевищити норму